⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

آرشیو فروردین 96

تاریخ انتشار: 1399/07/12

نویسنده: نبی سروی

تعداد بازدید: 3592

اشتراک گذاری:

آرشیو فروردین 96
 سلام دوستان .
امید دنیکو هستم و خوشحالم که به نمایندگی از تیم BestArchViz  با ارائه فروردین ماه کانال مون در خدمت تون هستم .
آرشیو رندرها و انیمیشن هایی که فروردین ماه در کانال منتشر شد رو میتونین در بالاترین کیفیت با حجم 162 مگابایت در انتهای این مطلب دانلود کنین.
خوب خدا رو شکر توی فروردین ماه بازدید های آثار توی فضای مجازی که داریم  بیشتر شده بود و دوستانی هم لطف داشتن و به ما برای تداوم این مسیر انرژی و امید دادن .
این ماه کاری که توجه دوستان زیادی رو به خودش جلب کرده بود و استایل خاص و متفاوتی داشت رو میتونیم این اثر بدونیم که با استفاده از Cinema4D و 3Dmax و V-Ray و Photoshop خلق شده:

BestArchViz  

این اثر توی تلگرام 800 بار دیده شده یکی از بیشترین بازدید های ماه رو داشته.توجه داشته باشین این اثر با نرم افزار Cinama4D در سال 2007 کار شده !!! :

Cinama4D

یه کار بسیار خوب با جزئئیات بسیار بالا و ورک فلو عجیب ! شاید کمتر کسی به فکر ترکیب Blender با Octane باشه ! ولی خوب آرتیست این اثر به این فکر بوده و عملی ش هم کرده و ما هم لذت میبریم ! smiley

در نهایت میتونیم این ویدئو رو به عنوان بهترین ویدئو فروردین ماه نام ببریم . مقایسه ی بین انجین های قدرتمند Unity5 وUE4 که به صورت دقیق نشون میده همه چیز به کاربر بستگی داره و هر 2 این انجین ها عالی هستنwink :

  برای ” دانــلـــود این مجموعه کافیه به ” کانال آرشــیـــوهای BestArchViz ” مراجعه کنید …

تمامی فایل های منتشر شده ( هم رندر هم انیمیشن ) در کانـــال مون در اون مکان به صورت طبقه بندی شده ذخیره شدن دوستان …

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.