⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

کمپآپ 99 “Enscape”

تاریخ انتشار: 1399/07/29

نویسنده: نبی سروی

تعداد بازدید: 2509

اشتراک گذاری:

کمپآپ 99 “Enscape”


از اون جایی که این پست داره بعد از برگزاری کمپآپ 99 نوشته میشه باید از افعال ماضی استفاده کنیم! اینقدر برنامه هامون توی سال 99 فشرده شد  که وقتی داشتیم وبسایت جدیدمون رو لانچ میکردیم یهو متوجه شدیم که عه! برای کمپآپ 99 چرا صفحه نداریم اصلا ؟!😂😐خلاصه اینجوری شد که این پست جنبه ی” آنچه که در کمپآپ 99 گذشت” گرفت 😅 تصاویر زیر در مورد جزئیات این کمپآپ هست که توی اینستاگرام مون منتشرش کردیم ( اون موقع بستر وبسیات مون مناسب این رویداد نبود) 


در کمپآپ 99 ما موضوع کمپآپ رو به نظر سنجی گذاشتیم .یعنی از فالوورهای اینستاگرام مون خواستیم موضوعات مد نظرشون رو پیشنهاد بدن و بعدش بین همون پیشنهاد ها به صورت حذفی نظرسنجی کردیم که نهایتن آموزش رندرینگ با Enscape در اسکچآپ منتخب شد . گزیده ای از استوری های نظرسنجی تا ثبت نام و انتخاب شدن هنرجوها رو در زیر قرار دادیم. البته میتونین از هایلایت “کمپآپ 99 ” در اینستاگرام مون استوری ها و جزییات بیشتر رو مشاهده کنین .

کمپاپ99


توی کمپآپ ما سعی کردیم موازی با بازخورد شرکت کننده ها مطالب رو کاهش یا افزایش بدیم . یعنی این کاربر هست که به محتوا شکل داده و نیازهاش رو به صورت غیر مستقیم به ما منتقل کرده تا نهایتن تمامی ماحصل کمپآپ به یک پکیج آموزشی مدون و درجه یک تبدیل بشه تا دوستانی که در کمپآپ حضور نداشتن بتونن اون رو تهیه کنن و ازش استفاده کنن. به همین دلیل هست که ما با جسارت عرض اندام میکنیم که پکیج جامع رندرینگ و انیمیشن سازی اینسکیپ”Enscape” ما، استاندارد و با کیفیت هست و همچنین جواب ش رو قبل از انتشار پس داده ! در حقیقت خروجی های کمپآپ 99 مُهر تایید بر کیفیت آموزشی پکیج اموزشی جامع  Enscape ما هست😉 حالا بریم با هم ویدئویی خلاصه وار از روند کمپآپ 99 ما در کنار هنرجویان مون ببینیم :
 

خوب بریم بعضی از رندرهای  تک فریم هنرجویان حاضر در  کمپآپ آموزشی اینسکیپ رو یه نگاه کوتاهی بندازیم : 

و در نهایت هم سه تا از انیمیشن های این کمپ آموزشی رایگان از سه هنرجوی برترمون( جناب علی نیکخواه به عنوان نفر برتر این کمپآپ آموزش رایگان انتخاب شدن و ما در مجموعه آپ اسکچآپ این افتخار رو داریم که بعد از مشاهده استعداد و پتانسیل جناب نیکخواه باهاشون همکاری پروژه ای داشته باشیم و از همکاری باهاشون لذت ببریم)  : 

هنر جو : صادق قاسم پور 

هنر جو : علی نیکخواه 

هنر جو : نوید تاجیک 




خوب دوستان نظر شما در مورد کمپآپ 99 چیه؟ آیا هوس کردین توی کمپآپ بعدی ما شرکت کنین ؟ 😅 کمپآپ وزنه ی سنگینی بود که هندل کردنش برای تیم ما پر از زحمت بود ولی وقتی نتیجه هنرجویان یکی پس از دیگری رسیدن و به امتدادش پکیج آموزشی خاصل از این کمپاپ فروش عالی در فروشگاه مون داشت , همه ی اون خستگی ها مثل برف بهاری آب شد❤️🙏


مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.