⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

مدلینگ های عجیب غریب با اسکچآپ

تاریخ انتشار: 1399/11/16

نویسنده: نبی سروی

تعداد بازدید: 2400

اشتراک گذاری:

مدلینگ های عجیب غریب با اسکچآپ
مدلینگ های عجیب غریب در اسکچاپ!

❇همیشه آرتیست هایی هستن مثل آقای Rio Ryne که استفاده متفاوت و نامتعارف از اسکچآپ میکنن . ما قبلا بارها گفتیم که این قبیل کارها نمی تونن دلیل بشن برای اینکه بگیم اسکچاپ در این زمینه با blender و 3Dsmax و … برابری  میکنه و قطعا  اختلاف زیادی در توپولوژی و استاندارد این مدل ها وجود داره . در حقیقت این تلاش ها؛ ماکسیمم استفاده ی ممکن از امکانات اسکچآپ هست که بار آموزشی تکنیکی خوبی برای ما دارن.

❇ما سعی میکنیم در این صفحه عجیب غریب ترین مدل های اسکچآپی رو جمع کنیم 😎 چیزهایی که شاید فکرش رو هم نشه کرد که با Sketchup هم میشه مدلشون کرد ولی دقت داشته باشین که بد آموزی نداشته باشه برامون😂 این ها صرفا به ما میتونن تکنیک یاد بدن نه اینکه بخوایم با بلد شدن اینا برای Zbrush خط و نشون بکشیم ! کلا توی اون فاز نریم که آره اسکچآپ از همه خفن تره و بیا ببین چیکار باهاش میکنه طرف !  شاید این مدل ها برای کاربرهای اسکچآپی جذاب باشه و یا حتی کاربرهای معماری نرم افزارهای دیگه رو هم جذب خودش کنه ولی اهل فن و متخصصین CG میدونن که این جنس مدلینگ کیفیت بالایی نداره و استاندارد نیست . 

❇شاید برای بعضی یوزرهای اسکچآپ این نوع مدلینگ ها فان و جذاب باشه و طبق آموزش پیش برن و همون رو مدل کنن  ولی ما پیشنهاد میکنیم تکنیک رو یاد بگیرین و توی احجام و فرم های ارگانیک معماری تون به کار ببرین . باز هم تکرار میکنیم دوستان ؛ تکنیک ها رو دریابین همین😉🌹

مدلینگ با اسکچآپ

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.