⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

پکیج آموزشی رایگان لومیون

تاریخ انتشار: 1400/01/26

نویسنده: نبی سروی

تعداد بازدید: 4314

اشتراک گذاری:

پکیج آموزشی رایگان لومیون

سلام دوستان 🌹 


نونا سیلوا از مدرس های با کیفیت لومیون هست که به تازگی پکیج آموزشی ش در تورنت شیر شده . آقای سیلوا کارش رو از آموزش رایگان در یوتیوب شروع کرده و به جای اینکه آسمون ریسمون بهم ببافه خیلی سریع و گویا حق مطلب رو ادا میکنه واسه همین توی جامعه جهانی لومیون کارها از خوب ها محسوب میشه .



متاسفانه یا خوشبختانه این پکیج آموزشی رایگان لومیون از 90% پکیج های آموزشی فارسی ؛ کیفیت و پیکره بندی بهتری داره . ( اون 10درصد دیگه شون رو آمار نداریم😂) همون طور که میدونین ما 5 ساله به شما وعده ی پکیج آموزشی لومیون فارسی دادیم 😅 ولی هر سال یه اتفاقی پیش میاد و یه جوری میشه که نمیشه استارت ش زد. امسال برای تیم آرک ویزمون پروژه هایی قطار شدن که باید در Lumion انجام بشن . خوب ما همیشه توی پروژه های دیگه دست مون باز بود چون کلی هنرجوی درجه یک داشتیم و داریم که باهاشون پروژه ها رو انجام میدادیم . منتها چون پکیج آموزشی لومیون نداده بودیم و کسی اطراف مون نبود و شروع کردیم به سرچ کردن برای تکمیل تیم و اون نتیجه گیری از بی کیفیتی 90% پکیج های فارسی لومیون از همین سرچ کردن و مصاحبه کردن ها به دست اومده 😃




لومیون ساده ست ولی ساده انگاری که عموما در موردش میشه ؛ باعث شده اون کیفیتی که شایسته ش هست ازش بیرون نیاد . و بدتر از همه اینکه این ساده انگاری رو مدرسین و موسسه های آموزشی تبلیغ میکنن و خودشون هم استاندارد نیستند ! خلاصه که با توجه به فورس پروژه ها و نبود آموزش مد نظرمون سرچ کردیم تا به پکیج آقای نونا سیلوا رسیدیم که در اختیار چند تا از هنرجوهامون بذاریم برای همکاری مون که بشه پروژه ها رو هندل کرد و دیگه گفتیم یه بار توی وبسایت مون هم بذاریم که بقیه هم استفاده کنن 😊






خلاصه سیلابس آموزشی پکیج آموزشی رایگان لومیون :


این پکیج آموزشی حاوی 4 بخش هست : 

– رندرینگ نمای ساختمان با لومیون 

– رندرینگ فضای داخلی با نور طبیعی در لومیون 

– رندرینگ فضای داخلی با نور مصنوعی در لومیون 

-انیمیشن سازی 

همچنین چند صحنه ی تقریبا پیچیده به انضمام این پکیج دراومده که چرخ زدن توشون چیزهای جالبی از نظر آموزشی و محتوای آماده براتون داره 😉





پیشنهاد میکنیم که ...


پیشنهاد میکنیم که ابتدا آموزش پایه ی لومیون رو از وبسایت خود کمپانی دانلود کنین و بعد به سراغ آموزش های نانو سیلوا و یا این مجموعه ورکشاپ ها برید .  ( تموم حروف آبی لینک دار هستند ) 

 

 

کلام آخر ...

ما سر قول خودمون هستیم و همچنان میخوایم پکیج آموزشی لومیون خودمون رو ارائه بدیم ولی قطعا با وجود آموزشه ای رایگانی که تا الان ارائه دادیم دیگه تکرار مکررات نمیکنیم و سیلابس مون رو به صورتی پیش میبریم که دیدن این آموزش های رایگان لومیون پیش زمینه ای براش بشن . 

همیشه گفتیم که در دنیای انجین های رییل تایم رندرینگ واقع گرایانه مثل نشونه گیری با تفنگ بدون مگسک هست! پس صرف داشتن اون تفنگ و حتی آموزش خوب استفاده از تفنگ نمیشه خوب نشونه گیری کرد! برای همین هست که ما همیشه مطمئن هستیم برای آموزش لومیون حرف های ناگفته ای برای زدن داریم که حالا حالاها یونیک هست😉


مطالب پیشنهادی

9 پاسخ به “پکیج آموزشی رایگان لومیون”

  1. اعظم موسائی گفت:

    سلام.بسیار عالی و به موقع. ممنون از شما???

    • نبی سروی گفت:

      سلام خانوم موسائی عزیز?
      ممنون از نظر لطف شما .

  2. rey گفت:

    پسورد فایل رو میفرمایید

    • نبی سروی گفت:

      سلام وقت تون به خیر باشه ?

      upsketchup.ir

  3. شکوفه انصاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر.فایلها در حال حاضر قابلیت دانلود نداره؟

    • نبی سروی گفت:

      سلام وقت تون به خیر باشه 🌹
      لینک ها رو الان تست کردم و مشکلی نداشتن .
      احتمالا اون موقع اختلالات اینترنتی مرسوم این روزهای ایران پیش اومده یا اینکه باید با یه بروزر دیگه تست کنین .

  4. خانم ک گفت:

    من در تاریخ 3مهر 1402 وقتی اختلال اینترنتی وجودنداره شروع به دانلود کردم و دوتا فایل دان کردم که باز نمیشن!! حیف نت… فایل سالم این اموزشهارو از کجا دانلود کنم ایشون پیجی کانالی دارن که از اونا طریق فایل رو دانلود کنم؟

    • نبی سروی گفت:

      سلام وقت تون به خیر باشه 🌹
      از دیدگاه شما اختلالات اینترنتی وجود ندارن ؛ اما در واقع راه ارتباطی با اکثریت سرورهای خارج از کشور رو ترکوندن تا خدمات VPN فروش ها رو مختل کنن – سرورهای وبسایت ما هم به همین دلیل مختل شدن و دانلود ازشون کند و ناقص میشه بعضا.
      از طرفی شما میگین 2 پارت رو دانلود کردین و ناقص هست که خوب طبیعتا همینه و باید هر 6 پارت دانلود بشه و یکسره Extract بشه – نبود حتی یک پارت به معنی ناقص بودن Extract هست . با این حال هیچ تضمینی نیست که 6 پارت رو اگه دانلود کنین اکسترکت مشکلی براش پیش نمیاد به خاطر دلیلی که بالاتر گفتم ؛ سرورهای وبسایت ما زمستان امسال به سرورهای داخل ایران منتقل میشن تا این مشکلات تموم بشن.

  5. رضا گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.