⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: دانلودهای کمپآپ فوتوآرکفصل چهارم ( واکسیناسیون ? )

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

فصل چهارم ( واکسیناسیون ? )

سطح فصل چهارم رو چطور ارزیابی میکنین ؟
خیلی ساده بود و فکر میکنم باید سریع تر پیش بریم و حوصله سر بر شده دیگه?6 Votes · 10,34%
اوکی بود و ترسم نسبت به فتوشاپ کاملا ریخت ?47 Votes · 81,03%
سنگین بود و حس میکنم هیچ وقت نمیتونم فتوشاپ مسلط بشم ?2 Votes · 3,45%
فراتر از چیزی بود که فکر میکردم میتونم توی آموزش یادبگیرم ?3 Votes · 5,17%
58 Participants

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇

جمع بندی : 

سلام دوستان ؛ اول از همه ویدئوی جمع بندی این فصل خدمت شما : ( قسمت آخر فصل چهارم ) 

http://dl.upsketchup.ir/UPsketchUP/CampUP/99.5/4-6.rar

فکر میکنم با دیدن این قسمت به پاسخ تمام سوال هاتون در مورد این فصل میرسین و بنده تمام تلاش م رو کردم که به زحمت بیوفتین تا هدف مورد نظر بهتر در ذهن تون بشینه . 
فصل بعدی هفته ی بعد جمعه منتشر میشه تا شما بتونین به توصیه های این قسمت عمل کنین و بنده با خیال راحت ادامه بدم آموزش ها رو .
این که این یه هفته رو چطور بگذرونین به خودتون بستگی داره ولی بنده نظرم رو در ویدئو عرض کردم?

مواظب پایه درک تون از فتوشاپ باشین وگرنه سالها آموزش هم اثر بخشی لازم رو نخواهند داشت . 

یا حق 

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇

سلام همگی ??

برگشتم دست پر و حالی بهتر ??

امروز یعنی جمعه همه چی روی روال بود ولی هاست مشکل داشت و شد تاخیر اندر تاخیر و این فشردگی باعث میشه برنامه های کمپین " معرکه گیری " مون دچار مشکل بشه که ایشاالله که نشه? 

اول از همه جمع بندی فصل سوم خدمت شما : 

http://dl.upsketchup.ir/UPsketchUP/CampUP/99.5/3-8.mp4

خوب دانلود فصل چهارم در 5 قسمت داخل این فایل زیپ خدمت شما : 

http://dl.upsketchup.ir/UPsketchUP/CampUP/99.5/4.rar

اگه تا حالا از محصولات مجموعه ی آموزشی ما استفاده نکردین این صفحه رو چک کنین و برای دریافت لایسنس تون فقط از تاپیک شخصی خودتون اقدام کنین : 

تک لایسنس

راه حل مشکلات احتمالی در باز کردن ویدئوهای لایسنسی  : 

حل مشکلات ویدئوهای پکیج های آموزشی

 

 

شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه یعنی 4 روز فرصت دارین اثر خودتون برای این فصل رو به تایید برسونین. ( به نظر بنده این فصل مهمترین و متفاوت ترین تمرین شما خواهد بود و بسیار روی هدف و مهارتی که شما این فصل به دست میارین مغرورم چون خیلی ترس ها رو توی شما میشکنه و شما رو مجبور میکنه به جای تقلید خودتون حل مسئله کنین ومهارت ها تون رو ترکیب کنین . این مهمترین چیزی هست که شما باید در فتوشاپ به دست بیارین !)
آثار B همچنان میتونن یک روز اضافه برای تحویل کسب کنن . (توضیح این مسئله قبلا داده شده و هیچ اثری در فصل قبل B نشده بود? ) 

 

چند نکته : 

_ حتی اگر سوالی ندارین سعی کنین با سر زدن به تاپیک های بقیه بهشون کمک کنین ? ( ممنون از تک تک دوستانی که در فصل اول کمک حال ما بودم) 

_ بنده عادت به پاسخ کوتاه ندارم ولی حجم کامنت های احتمالی امکان داره این بلا به سر پاسخ های بنده بیاد و حمل بر بی ادبی نشه . 

_ جناب نیکخواه  هستن برای کمک به بنده برای پاسخگویی کمپ  ولی همچنان استقبال میکنیم از مشارکت و فعالیت تمامی شما برای پوشش همدیگه .( متاسفانه برای بستگان جناب قاسمپور عارضه ای پیش اومده ؛سلامتی عزیزشون رو آرزو میکنیم ) 

_ تایم تحویل ورکشاپ پایانی این فصل پایان روز جمعه شب مورخ 30 آبان هست و میدونین که یک دقیقه اون طرف تر هم یعنی حذف از کمپآپ ✌

_ تحویل اثر با سایز کوچیک به معنی عدم ارسال اثر هست .

_ نظرات شما در مورد این فصل زمینه ساز روش تدریس و سنگینی سبکی اون در فصول دیگه میشه و ممنون میشم نظرات نوشتاری خودتون رو همینجا کامنت کنین .

_ قطعا پاسخ سوال هایی که در تاپیک های اشتباه ایجاد میشن داده نمیشه . شما یک تاپیک اختصاصی به نام خودتون در بخش "فوتوآرک " فروم دارین که خودتون ساختین ش و همونجا میشه محفل کرکسیون شما . 

_ حتما حتما حتما در نظرسنجی این فصل شرکت کنین ( همون داستان اسکریپت و لهستان و ارتش هیتلر!? )??

 

 

ویرایش های قدیمی : 

خوب میبینم که خیلی هاتون سفت چسبیدین به کمپآپ و بیرون برو نیستین?? ( خارج از شوخی نتایج فصل سوم به شدت خارج از تصور و عالی بودن )

توی فصل سوم صعود مشروط زیاد داشتیم و دوستان حواس شون رو خیلی باید جمع کنن . تلاش مستمر داشته باشین که گلایه ای نباشه ... 

تقریبا میشه گفت از 100 و خورده ای حذفی که تا الان داشتیم فقط 10 درصد شون حرفه ای از کمپ خداحافظی کردن و بقیه دوستان با نفرین و سیاهه بافی و تخریب ما  ترک حضور کردن که با توجه به اینکه اکثر این عزیزان شناختی از مجموعه ما نداشتن نمیشه بهشون خرده گرفت و بالاخره داغ بودن و یه چیز گفتن ? مطمئنن دوستان باقی مونده اونقدر درجه یک ادامه میدن که هر اثر شون صد تا از این تخریب های انجام شده و ترمیم کنه و به دیده شدن برند آموزشی مون کمک  کنه .?? 

زمان شروع فصل چهارم :

_ سه شنبه تا قبل ظهر  آموزش ها منتشر میشه و تا پایان جمعه شب فرصت تحویل اثر وجود داره . 

نکته بسیار بسیار مهم : 
67 نفر در فصل چهارم حضور دارن ولی در نظرسنجی فصل سوم فقط 32 رای داده شده . در روز انتشار فصل چهارم به تعداد آرا داده شده تاپیک فعال باقی مونه . یعنی اگه آرا نظر سنجی فصل سوم همین عدد بمونه در روز سه شنبه 35 تا از تاپیک ها به صورت رندوم با یک اسکریپت ساده بسته میشن . ( جای هیچگونه بحث و گلایه ای نباشه خواهشا???❤ - این که چرا گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری رو وسط نکشین ?)

ویرایش جدید : 

تعداد رای های نظر سنجی فصل سوم همچنان پایین هست و مشخصا فردا صبح افراد زیادی حذف میشن . 

انتشار آموزش ها رو میذاریم واسه چهارشنبه صبح تا فرصت بیشتری برای آگاهی دادن به دوستانی که رای ندادن داشته باشین .

بنده تمام کامنت ها رو خوندم ❤ و پاسخ تمام کامنت ها رو ابتدای امر در کامنت اول خودم در این تاپیک دادم . 

امیدوارم کسی حذف رندوم نشه ? 

برای عادلانه تر شدن روال حذف :

اگه تا چهارشنبه ظهر آرای کافی رونداشتیم و مثلا قرار شد 10 نفر حذف بشن . ابتدا افرادی که کامنت دادن در این فصل رو از لیست کم میکنیم ( کامنت نشون دهنده فعالیت در کمپ و آگاهی نسبت به شرایط هست ) و بین افراد دیگه اسکریپت میزنیم .

 

بچه ها رای بدین لطفا ?? داره خطرناک میشه رندوم آخه باور بفرمایید من همه جلسات رای دادم اگه جای دیگه هم باید رای بدم قبوله ?

نقل قول از نبی سروی در 09/09/1399, 8:19 ب.ظ

خوب میبینم که خیلی هاتون سفت چسبیدین به کمپآپ و بیرون برو نیستین?? 

 

سلام .باور کنین دلم درد گرد از خنده ??????? اقا ملت چسبیدن به کمپ ؛ این اسکریپته ظلمه به خدا ؛ دستی دستی حذف میشیم یه وقت !! 

پیش به سوی ثبت رای ???‍♀️?‍♀️?‍♀️

استاد روز اول یه ریپلای کردین پستمو ، هر چی بیشتر میگزره پر رنگ تر میشه این قضبه واسم

بهم گفتین نگه داشتن 2 تا پادگان خیلی سخته :))

تا اینجاش که به خیر گذشت ، ببینیم چی میشه 

 

نقل قول از سعید محمودی نژاد در 09/09/1399, 8:32 ب.ظ

بچه ها رای بدین لطفا ?? داره خطرناک میشه رندوم آخه باور بفرمایید من همه جلسات رای دادم اگه جای دیگه هم باید رای بدم قبوله ?

بعید می‌دونم قرعه به نام تو بیاد ???

سلام برای فصل چهارم لایسنس باید بگریم ؟

به همون روال سابقه؟☺

والا من هم تو سایت رای میدم هم تو اینستاگرام انقدر لایک کردم صدام میکنن آقای لایک ??? فصل سوم من رو ترسوند از الان دارم گرم میکنم واسه فصل چهارم قوی پیش برم . لینک مربوط به آموزش معرفی نمیکنید مثل فصل سوم رفرنس ببینیم ؟

منو حذف نکنید ??

بوخودا به احمدی نژادم رای میدم ??

اندک اندک جمع مستان می رسند       اندک اندک می پرستان می رسند

دل نوازان ، ناز نازان در رهند                گل عذاران از گلستان می رسند  

و بقیه شعر ...

......?????????‍♀️

اومدم خلاقیت به خرج بدم کمپآپ، فوتوآرک ، فتوشاپ و ورود به فصل چهارم مثلا توی این همچین قالب شعر بزارم دیدم از دست مرحوم مولوی هم برنمیاد بخیال شدم.??

یه خداقوت و خسته نباشید به مهندس سروی عزیز و تیم آپ اسکچاپ و تمامی اپ اسکچاپی های عزیز که ماشالله جمعیت زیادی شدن دیگه الان???

تا این جای کار خود این سه فصل ابتدایی که متشر شد به نظرم گره از کار خیلی از دوستان باز میکنه خصوصا واسه ارایه پروژهای معماری دانشجویی

مشتاقانه منتظر فصل بعدی هستیم  .. به قول یکی از دوستان هیجا نمیریم همینجا هستیم ?????

 

 

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???