⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: ⛺پایان ثبت نام؛کمپآپ شروع شد⛺محمدباقر غلامی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

محمدباقر غلامی

خیلی ممنون و خداقوت جناب سروی ??

سلام و روزتون بخیر 

تصویری که برای این ورک شاپ استفاده کردم یکی از نماهای طرح مجتمع مسکونی دوره کارشناسیم هست . سعی کردم از تنوع پالت رنگیم رو از دو سه تا بیشتر نکنم و این که سعی کردم عمق رو با کمرنگ کردن المان های دور تر نشون بدم و راستش من یکم با ماسک کردن مشکل داشتم و همه چیو پاک میکردم بعد هی نظرم عوض میشد ولی کاریش نمیشد کرد ?

اینجا سعی کردم تو بخش جدا کردن زمین و آسمون و ساختمان و لایه های کوه مسک کردن رو هم تمرین کنم . که خب خوبیش این بود که راحت میشد چایی خورد و همه چیو تغییر داد ??

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

راستش خروجی ورک شاپ های کمپاپ دارن کم کم تبدیل میشن به نمونه کار های اولیه برای ساخت یک گیگ داخل فایور  ??

سلام جناب غلامی? 

دقیقا نمونه کارهای فصل دوم یک استایل پرزنت محسوب میشن که هوادار کم ندارن 

مسک کردن برای این هست که چیزی پاک نشه و همیشه قابل برگشت باشه ؛ نمیدونم شما به چه روش سامورایی مسک میکنین?

کارتون به شدت عالی شده و فقط کف کار خوب نیست - خیلی ساده  و هم رنگ بک گراند رهاش کردین . یه کاری کنین در اولین نگاه حس کنیم زمینه 

خیلی ممنون ?

 این بار سعی کردم خط و خطوط شکستگی زمین رو تقویت کنم و یه گرانج هم به زمین اضافه کردم 

 

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

???

سلام جناب سروی وقت بخیر و ماشین ای دی بنده خدمت شما

613C4E6A40D2-955

ان شالله که همیشه سلامت باشید

ممنون از لطف تون ؛ لایسنس خدمت شما جناب غلامی : 

13D498E1D15F3B4155FA4239FC54EC241F1555F59C37E40F91C245D317161EAF

سلام ?

به خاطر تغییرات دیتا بیس که دیشب بهش اشاره شد تمامی کامنت های اخیر در دسترس خارج شده و مشخص نیست برگشت داده میشه یا خیر . (شما بخونین باگ های وبسایت جدید ) 

هدف این ورکشاپ تایید گرفتن اثر نبود و هدف بزرگتری داشتیم که در ادامه آموزش ها در موردش صحبت میکنیم.( برای همین نسبت به پاک شدن تمرین هاتون و حذف شدن حساس نباشین )

تمامی دوستانی که تمرین کردن و حداقل نزدیکی به هدف ورکشاپ این فصل رو داشتن ادامه خواهند داد . 

با توجه به اینکه بنده جوابی تمامی کامنت ها رو دادم و راه حل هایی برای هر اثر کامنت کردم ( شاید خیلی هاتون اون کامنت ها رو ندیده باشین چون پاک شدن ) و به نوعی تمامیت زمان امروزم رو صرف کمپآپ کردم نمیتونم تکرار کنم این کار رو  و از طرفی چون هدف این ورکشاپ بحث دیگه ای بوده فکر میکنم تا همینجا هم اتفاقی که در نظر داشتم برای اکثر بچه ها افتاده باشه . 

افرادی که تا این لحظه لایسنس شون رو نگرفتن زیاد به صعود مرحله ی بعد امید نداشته باشن چون 3 روز و نیم از انتشار فصل جدید گذشته و در صورتی که بنده بتونم اواسط امشب کمپآپ رو چک کنم ولایسنس بدم قطعا 3  4 ساعت برای درک اون چیزی که هدف کمپآپ بوده زمان کافی نیست . 

افرادی که لایسنس رو دریافت کردن و اثر تحویل ندادن یا بنده اثرشون رو ندیدم  میتونن در لا به لای اثار دوستان دیگه هدف این ورکشاپ رو پیدا کنن و اثر خودشون رو ارائه بدن ( تلاش برای اون هدف مهمه نه کیفیت خروجی - این تلاش مستلزم چتدین بار تمرین کردن هست ) به هر صورت  اواخر امشب پرونده این نیم فصل رو می بندیم و ورکشاپ اصلی فصل 4 رو شروع میکنیم . ( وبسایت همچنان اختلال داره ولی احتمال زیاد از پنجشنبه کارمون شروع میشه ) 

وبسایت رو حتما از پنجشنه چک کنین که از قافله عقب نمونین . 

پ.ن : 

واقعیت امر بنده خیلی برای موضع و هدف این فصل زحمت کشیدم بودم و میخواستم روی تک تک تاپیک ها در ویدئو صحبت کنم تا قفل بزرگ فتوشاپ برای ذهن تون  باز بشه . منتها پریدن کامنت ها اساسی برنامه م رو بهم ریخت و باید دنبال روشی باشم که موضوع مد نظر رو به گونه ی دیگه ای مطرح کنم چون با ارزش ترین میراثی که از این کمپ میتونین دریافت کنین موضوع همین فصل هست . 

یا حق 

 

سلام جناب سروی کامنتتون رو مطالعه کردم فایل کارم رو هم خدمتتون میفرستم

کلمه فتوآرک رو با سه بعدی خود فتوشاپ نوشتم و با مسک و براش سعی کردم با بکگراند درگیرش کنم و سایه ایجاد کنم 

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???