⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخعمومی: پشتیبانی دوره جامع اسکچآپپژمان قربان مشائی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

پژمان قربان مشائی

نقل قول از محمد عرفانیان دانشور در 09/02/1400, 12:41 ب.ظ
نقل قول از پژمان قربان مشائی در 14/01/1400, 0:23 ق.ظ

مساله بعد اینکه من گاهی مشکلات رو بصورت ویدیویی با برنامه های اسکرین رکورد ضبط میکنم چون حس میکنم شاید انتقال مفهومش راحت تر باشه و شما کمتر به زحمت بیفتید. منتها مساله ای که هست ظاهرا اینجا فقط میشه فایل زیپ ارسال کرد که حجمش پایین 3 مگابایت باشه. اگه امکانی فراهم کنید که حجم بالاتر هم بشه فرستاد عالی میشه.

یه نکته دیگه مونده? ( چقد حرف زدم!) اینکه واسه ویدیو قسمت پنجم فصل 2 که یه حجم ساده مدل میکنید خیلی درگیر اینکه اسکیل یا اندازه هاش درست باشه نمیشید که برای تمرین طبیعی هم هست که اینطور باشه. منتها میخواستم بدونم اگه بخواهیم فایل jpg که درگ میکنیم( مثلا همون نمایی که فایلش رو ایمپورت کردید)  از همون اول اسکیله و با ابعاد درست باشه باید چیکار کرد؟ آیا راهی داره؟ پایین میفرستم براتون که خاطرتون بیاد کدوم رو میگم.

 

عذرخواهی میکنم دخالت میکنم  به جواب خودم رسیده بودم خواستم راهنمایی بکنم

عکس که اوردی به صحنت گروپ هستش درسته اگه نبود گروپ کن عکست رو بعد یک خط بکشه مثلا من پنجره رو مثال میزنم OKB پنجره 80 سانت هستش یک خط میکشه و بعد چشمی با توجه به نما سعی میکنی چشمی درست بشه اگر پلانی اوردی که اتوکد بود مثلا بیست سانت ضخامت دیوار هستش مثلا بدون مقیاسه خیلی راحت رو کیبود دستور T رو بزن مثلا دیوار 100 ثانته خیلی راحت دیوار 20 سانتی رو میبنویسی یکبار اینتر میکنی درجا کله پلانت رو به اندازه واقعی در میاری ولی در مورد عکس اصولا چشمی میشه دقیق دقیق نمیشه کرد البته اگه تو همان گروپ یک خط بکشی مثلا همان نما رو مثال اولی رو زدم یک خط رو همان نما بکش تو همان گروه مثلا همان OKB یک عدد خیلیی زیاد بود خیلیی راحت با همین دستور T تو همان گروه به هشتاد سانت تبدیل میکنی کلک میزنی امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه

سلام آقای عرفانیان. متشکر از توصیحات شما. بله تقریبا همون موقع از روشی که شما هم اشاره کردید استفاده کردم و جواب گرفتم. ممنون از توجه و راهنمایی شما??

نقل قول از نبی سروی در 16/01/1400, 2:48 ب.ظ

سلام جناب مشایی ? 

برای ویدئو میتونین توی آپارات یا سروریس های دیگه آپلود کنین و اینجا لینک بدین . 

در ابتدای مسیر درگیر مقیاس نمیشیم و هدف خلق حجم هست و به مرور توی تمرین ها نسبت به این جریان حساس تر میشیم . 

اگه منظورتون از فایل جی پی جی درگ کردن اینه که پرسپکتیو بیارین که مقیاس داشته باشه که غلطه - اصلا علمی نیست این جریان 

اگه منظورتون نما و مقطه و اینا ست توی کورس گفته شده جلوتر . 

سلام بر آقای سروی عزیز?? منظورم اینجا قطعا پرسپکتیو نیست. چون طبیعتا دقیق نیست هیچ جوره و نمیشه اسکیل درست پیدا کنه. منظورم همون نما و مقطع و پلان (همون مدارک فنی و دو بعدی پروژه) و مدارکی هست که در سه نما استفاده بشه برای مدل سازی 

سلام. ارادت?

مدلسازی: تمرین سوم رو هم انجام دادم و براتون میفرستم و اگه تایید میکنید برم سراغ دیدن آموزش فصل سوم.

پا(?): در چه حاله؟

سلام  عزیز ? 

بسیار عالی و تمیز - خسته نباشی واقعا 

 

پا هم رو به راه داره میشه - چند روز پیش مجاز به صندلی نشینی کوتاه مدت شدم ?

سلام? خیلی ممنونم.

ایشالله هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل بشه?

?

سلام بر استاد سروی عزیز??

1.فصل سوم رو دیدم. و تمرینش رو انجام دادم. منتها به غیر از تمرین صفر بقیشون خیلی طولانی میشه. میخواستم اگه طلاح میدونید من برم سراغ دیدن فصل بعد و این تمرینات رو در کنارش انجام بدم کم کم.

2. یه سوالی که داشتم این بود که قبلا سایت 3dwarehouse اون موقع که لوگوی قرمز داشت و هنوز trimble نبود انگار ارشیو و دسته بندیاش قوی تر بود. تازگی حس میکنم از وقتی تریمبل اومده یه مقدار دچار ضعف شده? شما نظرتون چیه؟!

3. فایل تمرین رو پایین براتون ارسال میکنم . ارادت?? (ببخشید که دیر شد و تقریبا یکم فاصله افتاد. دلیلش کارهای پایان نامه بود و دلیل دیگشم اینه که من هر کدوم از ویدیو های شما رو سه بار میبینم. بابت همین یکم کند پیش رفت)

4. داشت یادم میرفت. اوضاع پاتون در چه حاله؟

نقل قول از نبی سروی در 04/02/1400, 1:04 ب.ظ

مدل سازی : 

من جای شما بودم تا یک سال آینده ( حداقل) به هیچ چیز غیر از اسکچاپ - لومیون - فتوشاپ - پریمایر فکر نمیکردم . اینا پایه و اساس هستن در پایپلاین انتخابی شما . بعد ها اگر نیاز شد مسیر بازه 

پروژه ای که ارسال کردم : 

خیر پروژه برای ایران هست و مجبور به انجامش شدیم ? حالا تا چند روز آینده بچه ها میذارن اینستا و توضیحات ش داده میشه . بله کلا اسکچآپ - لومیون - پریمایر

پام : 

امروز داره میره دکتر ? 

 

?

سلام مجدد?. در ادامه این صحبتی که قبلا داشتیم، من کاملا با توضیحات شما به جواب رسیدم. فقط یه چیز توی ذهنم مونده. اینکه مثلا واسه بعضی چیزا مثل آنرپ کردن یا اینجور مسائل همیشه پای مکس میاد وسط. یا خیلی جاها کلا یکی دوبار حین انجام پروژه به عنوان واسطه باز میشه خلاصه. حالا میخواستم بدونم با توجه به پایپلاین انتخابی من که شما هم بهش اشاره فرمودید آیا من بدون دونستن ذره ای مکس در این پایپلاین آیا به مشکل برنمیخورم(چون هیچی از مکس نمیدونم). حرفم اینه که با این وضع میشه تو لومیون به درجه های خیلی بالا رسید و بتونم بدون دونستن ذره ای مکس و استفاده ازش رندرهای در حد تاپ های گالری کمپانی لومیون بگیرم؟( میدونم مکس مدلینگ هست و ارتباطی به رندرینگ نداره ولی گاهی به عنوان واسطه پاش کشیده میشه وسط، مثلا برای آنرپ در متریال سازی  یا کارهای این شکلی که در نهایت به رندر ختم میشه در لومیون و تاثیرش رو در بخش مدلینگ میزاره بالاخره)

مثلا برای این کاری که تیمتون انجام داد و فرستادید برام که ببینم (در پایین لینکشو ارسال کردم) ، پیش اومد که در پروسه مدلینگ و رندرینگش، نرم افزار تری دی مکس رو (حتی در حد خیلی کم و کوتاه) استفاده کنید؟

https://www.behance.net/gallery/116919047/Animation-of-NASHTA-Residential-Complex?tracking_source=for_you_feed_user_published

سلام عزیز ? 

بنده تا حالا 3 بار در طول زندگیم مجبور به آنرپ شدم اون هم برای 3 پروژه VR در یونیتی . بقیه دیگه آنرپ نمیخواستن و با اصلاح کوردیننس UV توی اسکچآپ حل شدن . 

در مورد اینکه گذر هرکسی میتونه به مکس بخوره میتونم بگم برای شما در این حد میتونه باشه که آبجکتی رو در مکس باز کنین و سیو FBX بگیرین یا نهایت بخواین توی همون مکس یه اوپتیمایزی بکنین آبجکت رو که به لومیون فشار نیاد . اما این معقوله رو بذارین توی توسعه پایپلاین تون به نظرم الان زوده. 

 

نقل قول از نبی سروی در 22/03/1400, 9:16 ق.ظ

سلام عزیز ? 

بنده تا حالا 3 بار در طول زندگیم مجبور به آنرپ شدم اون هم برای 3 پروژه VR در یونیتی . بقیه دیگه آنرپ نمیخواستن و با اصلاح کوردیننس UV توی اسکچآپ حل شدن . 

در مورد اینکه گذر هرکسی میتونه به مکس بخوره میتونم بگم برای شما در این حد میتونه باشه که آبجکتی رو در مکس باز کنین و سیو FBX بگیرین یا نهایت بخواین توی همون مکس یه اوپتیمایزی بکنین آبجکت رو که به لومیون فشار نیاد . اما این معقوله رو بذارین توی توسعه پایپلاین تون به نظرم الان زوده. 

 

سلام مجدد?      1. این اصلاح کوردیننس uv توی اسکچاپ رو یکم بیشتر توضیح میدید؟ و اینکه در کدوم دوره آموزشی در موردش صحبت میکنید؟

                         2.قبل این پیامم، دو تا پیام گذاشتم براتون که یکیش تمرین فصل سوم بود. لطف کنید پیام رو بخونید و نظرتونو بهم بگید خیلی ممنون میشم.???

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???