⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍
???""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???
نقل قول از Tohid در 11/08/1401, 3:06 ب.ظبا سلام خدمت مهندس عزیز این کارو تازگی به قصد تمرین از رو عکس زدم و نرم افزارهای مورد استفاده عبارت بودند از sketchup - 3ds max - vray -substance painter - substance designer از قرار چند تا کابین هست برای اساتید دانشگاه (نمی دونم چه کشوری)که بیان پیک نیک!!! نما صفحات فلزی هست که با designer کار شده که نمی دونم تا چه حد موفق بودم .پروفیل های فولادی هم با painter.
با سلام خدمت مهندس عزیز
این کارو تازگی به قصد تمرین از رو عکس زدم و نرم افزارهای مورد استفاده عبارت بودند از sketchup - 3ds max - vray -substance painter - substance designer
از قرار چند تا کابین هست برای اساتید دانشگاه (نمی دونم چه کشوری)که بیان پیک نیک!!!
نما صفحات فلزی هست که با designer کار شده که نمی دونم تا چه حد موفق بودم .پروفیل های فولادی هم با painter.
نقل قول از نبی سروی در 14/08/1401, 11:24 ق.ظسلام عزیز وقت تون به خیر باشه 🌹 در مجموع اتمسفر جذابی رو شاهد هستیم ؛ چند نکته برای بهبود : در بک گراند حتما Fog اضافه کنین - هم به تصویر عمق میده - هم اینکه همچین هوایی بهش نمیخوره اینقدر شفاف باشه . درتی که برای تیر آهن های عمودی کار شده خوبه ولی اعوجاج و فرمی که روی بدنه مشکی کابین ها انداختین یه خورده نامفهوم شده. حس میکنم تمامی گوشه ها خشک و 90 درجه هستن ؛ حتما این گوشه ها Round کنین اصطلاحا فیلت بدین. حتی روی اوندون دورهه ای سقف هم همین احساس میشه. اگه همین تک شات هست کار ؛ چمن کف رو میتونین با یک بستر چمنی عکاسی شده کامپوزیت کنین که خروجی هاشون به شدت طبیعی میشه.
سلام عزیز وقت تون به خیر باشه 🌹
در مجموع اتمسفر جذابی رو شاهد هستیم ؛ چند نکته برای بهبود :
نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:03 ب.ظvray یه نود داره به اسم round edge یا همچین چیزی نیاز نیست آدم تو مدل سازی فیلت کنه تو رندر می تونه فیلت رو شبیه سازی کنه یادم رفت از این نود استفاده کنم البته صد در صد کار نمی کنه یه حدودی داره درخت ها رو با forester درست کردم که نسخه جدید برای cinema اومده خیلی پلاگین خوب و مفیدی هست نسبت به آبجکت خیلی دست ادم باز تره به نظر من نسبت به speedtree هم مزایایی داره speedtree نقطه شروع نداره یعنی اگر می خواین کاج درست کنید باید از صفر شروع کنید در این صورت آدم باید نسبت به شکل کاج و نحوه رشد شاخ و برگ اطلاع داشته باشه که کار رو خیلی سخت می کنه و برای کار بر عادی غیر قابل استفاده است از طرف دیگه ویوپورت ضعیفی داره U render هم نسخه جدیدش اومده که من احساس کردم رقیب خیلی خوبی برای lumion هست پیشنهاد می کنم یه تست باهاش بزنید کامپوزیت رو که شما می گید من تاحالا امتحان نکردم ظاهرا شما خیلی به فتوشاپ معتقدید ای کاش یه نمونه ای می آوردید
vray یه نود داره به اسم round edge یا همچین چیزی نیاز نیست آدم تو مدل سازی فیلت کنه تو رندر می تونه فیلت رو شبیه سازی کنه یادم رفت از این نود استفاده کنم البته صد در صد کار نمی کنه یه حدودی داره
درخت ها رو با forester درست کردم که نسخه جدید برای cinema اومده خیلی پلاگین خوب و مفیدی هست نسبت به آبجکت خیلی دست ادم باز تره به نظر من نسبت به speedtree هم مزایایی داره speedtree نقطه شروع نداره یعنی اگر می خواین کاج درست کنید باید از صفر شروع کنید در این صورت آدم باید نسبت به شکل کاج و نحوه رشد شاخ و برگ اطلاع داشته باشه که کار رو خیلی سخت می کنه و برای کار بر عادی غیر قابل استفاده است از طرف دیگه ویوپورت ضعیفی داره
U render هم نسخه جدیدش اومده که من احساس کردم رقیب خیلی خوبی برای lumion هست پیشنهاد می کنم یه تست باهاش بزنید
کامپوزیت رو که شما می گید من تاحالا امتحان نکردم ظاهرا شما خیلی به فتوشاپ معتقدید ای کاش یه نمونه ای می آوردید
نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:12 ب.ظمهندس جان چون اسم قسمت رو گذاشتید پرسش و پاسخ جسارتا یه سوال داشتم خیلی از کارفرماها مشخصات تکسچر و حتی آبجکت ها رو برای کار رندر به همراه نقشه های دوبعدی ارائه می دن مثل عکس زیر بعضیا حتی لینک سایت رو هم می ذارن که فلان سایت فلان ابجکت یا تکسچر مثلا کاشی باید به کار برده بشه که بعضاهم پولیه تکلیف چیه باید عین اونو ادم درست کنه یا پیدا کنه یه بخره؟
مهندس جان چون اسم قسمت رو گذاشتید پرسش و پاسخ جسارتا یه سوال داشتم
خیلی از کارفرماها مشخصات تکسچر و حتی آبجکت ها رو برای کار رندر به همراه نقشه های دوبعدی ارائه می دن مثل عکس زیر
بعضیا حتی لینک سایت رو هم می ذارن که فلان سایت فلان ابجکت یا تکسچر مثلا کاشی باید به کار برده بشه که بعضاهم پولیه تکلیف چیه باید عین اونو ادم درست کنه یا پیدا کنه یه بخره؟
نقل قول از نبی سروی در 16/08/1401, 8:53 ق.ظ نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:03 ب.ظ vray یه نود داره به اسم round edge یا همچین چیزی نیاز نیست آدم تو مدل سازی فیلت کنه تو رندر می تونه فیلت رو شبیه سازی کنه یادم رفت از این نود استفاده کنم البته صد در صد کار نمی کنه یه حدودی داره درخت ها رو با forester درست کردم که نسخه جدید برای cinema اومده خیلی پلاگین خوب و مفیدی هست نسبت به آبجکت خیلی دست ادم باز تره به نظر من نسبت به speedtree هم مزایایی داره speedtree نقطه شروع نداره یعنی اگر می خواین کاج درست کنید باید از صفر شروع کنید در این صورت آدم باید نسبت به شکل کاج و نحوه رشد شاخ و برگ اطلاع داشته باشه که کار رو خیلی سخت می کنه و برای کار بر عادی غیر قابل استفاده است از طرف دیگه ویوپورت ضعیفی داره U render هم نسخه جدیدش اومده که من احساس کردم رقیب خیلی خوبی برای lumion هست پیشنهاد می کنم یه تست باهاش بزنید کامپوزیت رو که شما می گید من تاحالا امتحان نکردم ظاهرا شما خیلی به فتوشاپ معتقدید ای کاش یه نمونه ای می آوردید پیشنهاد میکنم حدالمقدور از Round shader ها استفاده نکنین مگر اینکه جایی خیلی Round کردن در مدلینگ براتون سخت و اذیت کننده باشه. با ابنکه این شیدر ها پیشرفت زیادی کردن در سال های اخیر ولی بازهم حسی که Round فیزیکی میده بهتره. بنده به Fog اشاره کردم با درخت ها اوکی بودم. کامپوزیت چیزی نیست که اعتقاد شخصی من باشه ؛ بعضی ها نتیجه محور کار میکنن و طبیعتا پست پروداکشن جزو جدا نشدنی از Workflow شون هست. نمونه کامپوزیت در اینترنت زیاده میتونین راحت سرچ کنین.
نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:03 ب.ظ vray یه نود داره به اسم round edge یا همچین چیزی نیاز نیست آدم تو مدل سازی فیلت کنه تو رندر می تونه فیلت رو شبیه سازی کنه یادم رفت از این نود استفاده کنم البته صد در صد کار نمی کنه یه حدودی داره درخت ها رو با forester درست کردم که نسخه جدید برای cinema اومده خیلی پلاگین خوب و مفیدی هست نسبت به آبجکت خیلی دست ادم باز تره به نظر من نسبت به speedtree هم مزایایی داره speedtree نقطه شروع نداره یعنی اگر می خواین کاج درست کنید باید از صفر شروع کنید در این صورت آدم باید نسبت به شکل کاج و نحوه رشد شاخ و برگ اطلاع داشته باشه که کار رو خیلی سخت می کنه و برای کار بر عادی غیر قابل استفاده است از طرف دیگه ویوپورت ضعیفی داره U render هم نسخه جدیدش اومده که من احساس کردم رقیب خیلی خوبی برای lumion هست پیشنهاد می کنم یه تست باهاش بزنید کامپوزیت رو که شما می گید من تاحالا امتحان نکردم ظاهرا شما خیلی به فتوشاپ معتقدید ای کاش یه نمونه ای می آوردید
پیشنهاد میکنم حدالمقدور از Round shader ها استفاده نکنین مگر اینکه جایی خیلی Round کردن در مدلینگ براتون سخت و اذیت کننده باشه. با ابنکه این شیدر ها پیشرفت زیادی کردن در سال های اخیر ولی بازهم حسی که Round فیزیکی میده بهتره. بنده به Fog اشاره کردم با درخت ها اوکی بودم. کامپوزیت چیزی نیست که اعتقاد شخصی من باشه ؛ بعضی ها نتیجه محور کار میکنن و طبیعتا پست پروداکشن جزو جدا نشدنی از Workflow شون هست. نمونه کامپوزیت در اینترنت زیاده میتونین راحت سرچ کنین.
نقل قول از نبی سروی در 16/08/1401, 9:00 ق.ظ نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:12 ب.ظ مهندس جان چون اسم قسمت رو گذاشتید پرسش و پاسخ جسارتا یه سوال داشتم خیلی از کارفرماها مشخصات تکسچر و حتی آبجکت ها رو برای کار رندر به همراه نقشه های دوبعدی ارائه می دن مثل عکس زیر بعضیا حتی لینک سایت رو هم می ذارن که فلان سایت فلان ابجکت یا تکسچر مثلا کاشی باید به کار برده بشه که بعضاهم پولیه تکلیف چیه باید عین اونو ادم درست کنه یا پیدا کنه یه بخره؟ اختیار دارین . در این جنس پروژه ها کارفرما با این رفرنس ها 2 چیز رو منتقل میکنه :_ وسایل موجود که باید در فضا گنجونده بشه._ سلایق شخصی که باید در دیزاین در نظر گرفته بشه هر چه قدر آبجکت ها شبیه تر باشن طبیعتا حس آشنا پنداری بیشتری رو به کارفرما منتقل میکنن ولی به شخصه فقط در صورتی کارم به خرید رسیده که قرار داد داشتم ، برای مسابقات اصلا ارزش هزینه نداره. در مورد تکسچر هم مشخصا منظورشون اون ست رنگی و نوع متریال و ماتی و براقی و ... هست . من معمولا از کتابخونه عظیمی که درست کردم سرچ میکنم ، بعضی ها آنلاین با گوگل پیکچر مشابه با کیفیت ش رو پیدا میکنن و اقلیتی هم سعی میکنن شبیه ش رو پرسوجورال بسازن. به هر صورت هدف اینه به اون تکسچر نزدیک شد - توی این مورد هیچ وقت هزینه نکردم. آخرش به هر نحوری که شده یه جوری درش آوردم.
نقل قول از Tohid در 14/08/1401, 9:12 ب.ظ مهندس جان چون اسم قسمت رو گذاشتید پرسش و پاسخ جسارتا یه سوال داشتم خیلی از کارفرماها مشخصات تکسچر و حتی آبجکت ها رو برای کار رندر به همراه نقشه های دوبعدی ارائه می دن مثل عکس زیر بعضیا حتی لینک سایت رو هم می ذارن که فلان سایت فلان ابجکت یا تکسچر مثلا کاشی باید به کار برده بشه که بعضاهم پولیه تکلیف چیه باید عین اونو ادم درست کنه یا پیدا کنه یه بخره؟
اختیار دارین .
در این جنس پروژه ها کارفرما با این رفرنس ها 2 چیز رو منتقل میکنه :_ وسایل موجود که باید در فضا گنجونده بشه._ سلایق شخصی که باید در دیزاین در نظر گرفته بشه
هر چه قدر آبجکت ها شبیه تر باشن طبیعتا حس آشنا پنداری بیشتری رو به کارفرما منتقل میکنن ولی به شخصه فقط در صورتی کارم به خرید رسیده که قرار داد داشتم ، برای مسابقات اصلا ارزش هزینه نداره. در مورد تکسچر هم مشخصا منظورشون اون ست رنگی و نوع متریال و ماتی و براقی و ... هست . من معمولا از کتابخونه عظیمی که درست کردم سرچ میکنم ، بعضی ها آنلاین با گوگل پیکچر مشابه با کیفیت ش رو پیدا میکنن و اقلیتی هم سعی میکنن شبیه ش رو پرسوجورال بسازن. به هر صورت هدف اینه به اون تکسچر نزدیک شد - توی این مورد هیچ وقت هزینه نکردم. آخرش به هر نحوری که شده یه جوری درش آوردم.
نقل قول از Tohid در 16/08/1401, 11:29 ق.ظخیلی ممنون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید واقعیتش من کارهای فتوشاپ رو کلا نمی پسندم و معتقدم بعضی جاها با صرف زمان بیشتر نتیجه ی کمتری آدم می گیره من حاضر نیستم مثلا تو این کار عکس آدم بذارم تو فتو شاپ چون معمولا نور پردازیش یه چیز دیگس تا آدم بخواد نور پردازی رو یکی کنه خیلی طول می کشه مگر اینکه تو بعضی از کارهای معماری کارفرما خودش سلیقش این باشه که بگه حس رئال برای من مهم نیست حس مقیاس که عکس آدم منتقل می کنه برای من مهمه.برای ground هم همین طور احساس می کنم زیاد رئال نیست و یا اینکه تجربه کافی نداشتم.
خیلی ممنون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید
واقعیتش من کارهای فتوشاپ رو کلا نمی پسندم و معتقدم بعضی جاها با صرف زمان بیشتر نتیجه ی کمتری آدم می گیره
من حاضر نیستم مثلا تو این کار عکس آدم بذارم تو فتو شاپ چون معمولا نور پردازیش یه چیز دیگس تا آدم بخواد نور پردازی رو یکی کنه خیلی طول می کشه مگر اینکه تو بعضی از کارهای معماری کارفرما خودش سلیقش این باشه که بگه حس رئال برای من مهم نیست حس مقیاس که عکس آدم منتقل می کنه برای من مهمه.برای ground هم همین طور احساس می کنم زیاد رئال نیست و یا اینکه تجربه کافی نداشتم.
نقل قول از نبی سروی در 17/08/1401, 4:11 ب.ظخواهش میکنم. پست پروداکشن یگ مرحله از پایپلاین ساخت رندر تک فریم هست . اینکه بخوایم پرسوناژ بذاریم یا نذاریم یک بخش کوچیک از این مرحله است.
خواهش میکنم.
پست پروداکشن یگ مرحله از پایپلاین ساخت رندر تک فریم هست . اینکه بخوایم پرسوناژ بذاریم یا نذاریم یک بخش کوچیک از این مرحله است.