فراخوانی مدیریت به این تاپیک

برای فراخوانی مدیریت ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

"""""""""""""""""""به کورس رندرینگ اسکچ آپ ما بپیوندین ! thea render یک تجربه ی متفاوت """""""""""""""""""""""به کورس رندرینگ اسکچ آپ ما بپیوندین ! thea render یک تجربه ی متفاوت """""""""""""""""""""
عدم نمایش اطلاعیه

رندرینگ را کامل بشناسیم

1396/10/7

 

 

 

 

 

 

سلام دوستـــان  🌸

 

🔖  قرار هست توی این ورکشاپ پروسه ی  "رندرینـــگ "  رو کامل بررسی کنیم . 
اشتباه نکنین ؛ قرار نیست اینجا رندر گرفتن رو یاد بگیرین . در واقع میخوایم خود رندرینگ و ساختار و انواعش رو توضیح بدیم .

 


 شاید بهتر باشه ابتدا با این تیزر شروع کنیم  😊 : 
 

3445456
 

 

 

 

 

 


خوب دوستان فکر میکنیم به اندازه ی کافی در مورد کلیات این ورکشاپ صحبت کردیم ؛ حالا بریم سراغ جزییات هر قسمت : 
 

 

🔖 قسمـــت اول  :  شناخت انواع خروجی ها

رندرهای تک فریم Still Image  و انواع آن (ساده - 360 _ VR ) 
رندرهای انیمیشن Animation و انواع آن (ساده - 360 _ VR )
رندرهای فضای تعاملی و انواع آن (VT - VR -AR- MR )

 

hgjhikhlikjhp

 

 

 

 

 

🔖 قسمـــت دوم  :  راه حل های رندرینگ برای اسکچ آپ

بررسی مقوله کیفیت رندر و عومل موثر در آن 
بررسی چرایی تفاوت در سرعت انجین های رندر 
بررسی تفاوت موتر رندرهای رییل تایم با آفلاین 
بررسی دسته بندی موتور رندرهای آفلاین (بایاسد - آنبایسد )
کدام موتور رندر ؟ انتخاب با شماست . 

 

4545

 

 

 

 

 

🔖 قسمـــت سوم  :  بررسی ماهیت تیا رندر

شناخت بخش های مختلف انجین تیا رندر 
شناخت نقاط قوت و نقاط ضعف تیا رندر 
جمع بندی نهایی و در صورت تمایل شما یک خداحافظی برای سلامی دیگر در کورس آموزش تیا رندر. 😊


 

3456

 

 

 

 

 

 

سوالات و نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید . 😊 
یا حق . 


 

 

 

 

 

برچسب ها

مقالات

آموزش_رندر

رندر_چیست

انواع_رندر

رندر_چیه

انواع_رندر_چیه؟

Render_چیست

Render_چیه؟

AR_چیه؟

VR_چیه؟

MR_چیه؟

واقعیت_افزوده_چیه؟

واقعیت_افزوده_چیست؟

واقعیت_مجازی_چیست؟

واقعیت_مجازی_چیه؟

انیمیشن_معماری

AR_معماری

VR_معماری

MR_معماری

انیمیشن_معماری_چطور_درست_میشه؟

تیا-رندر

اسکچ-آپ

thea_render

بهترین_موتور_رندر_اسکچ_آپ

بهترین_موتور_رندر_اسکچاپ

بهترین_انجین_رندر

بهترین_موتور_رندر_چیه؟

بهترین_موتور_رندر_چیست؟

معرفی_موتور_رندرهای_اسکچاپ

انتخاب_بهترین_موتور_رندر

محوبو_ترین_موتور_رندر

مقایسه_رندر_آفلاین_با_رییل_تایم

لومیون_بهتره_یا_وی_ری

اسکچاپ_چه_رندرهایی_داره

اسکچاپ_چه_موتو_رندرهایی_داره؟

چطور_موتور_رندر_انتخاب_کنیم

چطور_رندر_اسکچاپ_بگیریم

{ند_نوع_رندر_داریم

کدوم_موتور_رندر_برای_اسکچاپ_بهتره

مهمان

1396/10/9

م

موسوی

سلام.
وقت بخیر و خسته نباشید.ممنون بخاطر سایت خوبتون.
مطالبتون متفاوت با آموزشهای سطحی امروزه ست.مطالب پایه ای ومتفاوت با آموزشهای سطحی امروزه رو ارایه میدین که جای دیگه من ندیدم حداقل.
ناگفته پیداست تلگرام با کانالها و گروههای غالبا بی کیفیتش کاربران زیادی رو جذب خودش کرده واسه همین کاربران سایت ها کم شده...امیدوارم دلسرد نشین از این بابت.
کانال سایت رو اگه در حد اطلاع رسانی مطالب جدید و یا قرار دادن نمونه کار خوب ادامه بدین فک میکنم رونق بیشتری پیدا بشه.
آرزوی موفقیت دارم براتون.

مدیریت سایت

1396/10/9

nabi sarvi

پاسخ به :سلام. وقت بخیر و خسته نباشید.ممنون بخاطر سایت خوب...


ممنون از شما جناب موسوی عزیز 🌸
ما تلاش میکنیم سایت رو پویا نگه داریم و انرژی که دوستانی مثل شما میدن ما رو سرپا نگه میداره . 😉
نمیشه کتمان کرد که بعضی وقت ها دیگه واقعا دلسرد میشیم ولی مخاطبینی که تا اینجا همراه ما بودن باعث میشن دلسردی ها رو فراموش کنیم .
ممنون از نظر مفیدتون ✋️🌸

مهمان

1396/10/10

آ ا

آصف ایت اللهی

سلام و خسته نباشید
ممنون از همه زحماتتون و فعالیت های ارزشمندی که دارین کارهای شما با کیفیت بالاش هم بسیار مفید و هم واقعا مشوق خوبیه
انشاالله همیشه فعالیتتون پایدار باشه

مدیریت سایت

1396/10/11

nabi sarvi

پاسخ به :سلام و خسته نباشید ممنون از همه زحماتتون و فعالیت...


سلام جناب آیت الهی عزیز 🌸
ممنون از لطفی که دارین و و انرژی که میدین ...
با وجود دوستانی مثل شما پایدار میمونیم ✋️

کاربر

1396/10/12

Alireza

به به / مثل همیشه عالی استاد جان ❤️
عشقی عشق 😍😍😍
❤️❤️❤️❤️

مدیریت سایت

1396/10/13

nabi sarvi

پاسخ به :به به / مثل همیشه عالی استاد جان ❤️ عشقی عشق 😍😍😍...


سلام علیرضای عزیز 🌸
ممنون از لطف و حضور همیشگی ت ❤️

کاربر

1396/10/12

ایکس

سلام خسته نباشین بازم گل کاشتین توضیحات کامل بود وجای سوال فعلا نمیمونه .
همیشه پیگیر مطالب و اموزشهای شما هستم امیدوارم موفق و سربلند باشید.
خیلی دوستون داریم واقعا خوبه که هستین

مدیریت سایت

1396/10/13

nabi sarvi

پاسخ به :سلام خسته نباشین بازم گل کاشتین توضیحات کامل بود و...


سلام عزیز 🌸
ممنوت از حضورتون و انرژی که میدین 🙏😊
دل به دل راه داره 😉

مهمان

1396/10/12

س

سجاد غفاری

با سلام
کیفیت آموزشهای شما تفاوت تان را با کیفیت سطحی بعضی ازسایتهای آموزش پرطمطراق را بیشتر و عیان تر نشان میده...
سرافراز و موفق تر باشید.

مدیریت سایت

1396/10/13

nabi sarvi

پاسخ به :با سلام کیفیت آموزشهای شما تفاوت تان را با کیفیت...


ممنون از شما جناب غفاری عزیز 🌸
شما به سایت و مجموعه ی ما لطف دارین ❤️🌸

مهمان

1396/10/13

ح

حیدر

با سلام
جناب آقای سروی من که کاملا از صدا و توضیح دل نشین شما لذت بردم و خیلی چیزها یاد گرفتم ولی مشکلی که سایت شما داره اینه که اصلا نمیشه ثبت نام کرد و ایمیل فعال سازی اصلا ارسال نمیشه من هر چی سعی کردم که نشد.

مدیریت سایت

1396/10/13

nabi sarvi

پاسخ به :با سلام جناب آقای سروی من که کاملا از صدا و توضی...


سلام حیدر جان 🌸
شرمنده میکنی عزیز ✋️
در مورد ثبت نام ؛ کاش زودتر میگفیتن که بررسی کنیم که مشکلتون از کجاست .
دوستان زیادی تا حالا توی سایت عضو شدن و دارن از کورس ها استفاده میکنن .
حالا اشکال نداره با هم هماهنگ میشیم و حلش میکنیم .
در قدم اول :
اسپم ها تون رو چک کردین ؟
ایمیل تون از کجاست ؟ جی میل ؟ هات میل ؟ یاهو ؟

مهمان

1396/10/13

م چ

مهدی چهرقانی

سلام عرض ادب
ویدیو که گذاشتید عالی بود....خیلی ممنون میشم اگر نحوه رندر وی آر هم بذارید و شرایط ایرانیز کرده این کار هم بگید برای طراحی داخلی عالیه...پیشاپیش ممنون و منتظرم

مدیریت سایت

1396/10/13

nabi sarvi

پاسخ به :سلام عرض ادب ویدیو که گذاشتید عالی بود....خیلی مم...


سلام وقت تون به خیر عزیز 🌸

ما تازه مبحث رندر رو و شناخت ش رو شروع کردیم و ایشا... کم کم همه ی بخش های متنوع اون رو باز خواهیم کرد .
ایشا... توی قسمت های دیگه نرم افزارهای موجود و توانایی هاشون رو میشناسیم و کم کم میریم سراغ آموزش شون .
یونیتی - تیا رندر - لومیون نرم افزارهای فعلی هست که قصد آموزش شون رو داریم تا مواردی که توی قسمت اول گفتیم رو پوشش بدیم . و البته که نرم افزارهای دیگه هم بسیار عالی هستن .

کاربر

1396/10/22

mr_parax

سلام. عالی مثل همیشه 🌸🌸

مدیریت سایت

1396/10/22

nabi sarvi

پاسخ به :سلام. عالی مثل همیشه 🌸🌸


ممنون مرتضی جان
تشکر بابت حضور همیشگی ت 🌸

مهمان

1396/10/24

ا ح

امید حبیبی

با سلام خدمت استاد عزیز، خدا میدونه که کارتون چقد برامون ارزش داره و چه خدمتی به جامعه خودتون میکنید. من خودم که افغانستان هستم از آموزش های عالی و پر انرژِی تون لذت میبرم، فقط یه سوال داشتم، بقیه اموزشیا رو دانلود کردم و آموزش دیدم فقط این دوره رندرینگ که لینک مستقیم نداره دانلود نمیشه، چطور میتونم دانلود کنم؟

مدیریت سایت

1396/10/24

nabi sarvi

پاسخ به :با سلام خدمت استاد عزیز، خدا میدونه که کارتون چقد...


ممنون از نظر لطف تون امید عزیز 🌸
نظرات دوستانی مثل شما همیشه برای ما انرژی بخش بوده و هست .
این دوره ی شناخت رندرینگ که الان توی صفحه ش هستیم در سرور های آپارات قرار داده شده چون بخش آگاهی سایت هست . دانلود از آپارات اینجوری هست :
1 - روی علامت پخش شدن که روی ویدئو هست کلیک کنین .
2 - بعد از پخش سمت راست پایین ویدئو اسم ویدئو نوشته میشه ؛ روش کلیک کنین تا وارد سایت آپارات شین .
3 - حالا اون پایین سمت چپ میدونین گزینه ی دانلود رو کنار چند گزینه ی دیگه ببینین .

کاربر

1396/10/28

mr_parax

سلام وقت بخیر مهندس سروی عزیز.
اول جا داره یک خداقوت بگم بابت تهیه و انتشار این ورکشاپ درک رندرینگ و انواع اون.چیزی بود که شخصا خودم مدتی بود دنبالش بودم و خوشحالم که این ورکشاپ رو تهیه کردید.🌸🌸👌
و اما سوالی داشتم در مورد دو گیم انجین انریل و یونیتی با توجه به اینکه شما یونیتی رو گویا کار می کنید. کدوم یکی از این دو گیم انجین در بحث معماری زمان و پروسه ی یادگیری سریع تری رو داره و سریع تر شما رو وارد عرصه کار میکنه( منظورم تسلط و یادگیری بین مکس و اسکچاپ چیزی مثل این) امیدوارم درست منظورم رو رسونده باشم. مورد بعدی اینکه من یه سرچ یوتیوب رو که زدم انیمیشن های انریل در بحث معماری رو بیشتر دیدم حالا یا به نظر گویا قوی تر ضاهر شده نسبت به یونیتی . کلیپ ها و انیمیشن های یونیتی در مورد معماری هم بود که البته کیفیت خوبی داره نمونه همون انیمیشن ادام و نمونه های که داخل کانال bestarchviz هم قرار دادید ولی تعداد نمونه کارهای انریل چیزی که من متوجه شدم بیشتر بوده ایا دلیلی داره حالا قوی بودن مثلا انریل توی این قضیه یا نمونه کارهای کاربرهای یونیتی تو این حوضه کم تر هست.
موضوع بعدی ارتباط این دو با اسکچاپ هستش که البته داخل قسمت دوم درک رندرینگ هم اشاره کردید ، بعد از مدلینگ در اسکچاپ وقتی وارد هر کدوم شد پروسه ای که قراره داخل اون گیم انجین انجام بشه کدوم راحت تر و سریع تر هستش.خصوصا تایم اموزشی منظورم هست بیشتر.
ببخشید سوالات زیاده کمی هم طولانی شد. در اخر اگه محبت کنید دلیل شخصی اینکه شما خودتون گیم انجین یونیتی رو انتخاب کردید هم بگید ممنون میشم.
بازم بابت وقتی که میزارید و اموزش ها رو تهیه می کیند صمیمانه ازتون سپاس گذارم.🌸🌸

مدیریت سایت

1396/10/29

nabi sarvi

پاسخ به :سلام وقت بخیر مهندس سروی عزیز. اول جا داره یک خد...


سلام مرتضی جان 🌸

ممنون که حضور داری و انرژِی میدی عزیز ❤️

آنریل توی این حوزه زودتر فعال شد و کاربرهای معماری رو به خودت جذب کرد . از طرفی حمایت پکیج های آبجکت اوروموشن بسیار روی رونقش تاثیر گذاشت توی توده ی آرتیست های معماری .
عملا میشه گفت یونیتی تازه چند سال هست دست به کار شده ( یونیتی تا نسخه ی 3 فقط بازی های 2D تولید میکرد )
از نظر کیفی به نظر من فرق آنچنانی بین این 2 انجین نیست ولی از نظر نمونه کار تا دلتون بخواد نمونه های آنریل بیشتر هست ( بر میگرده به سابقه اش )
یونیتی شاخص رشد و افزایش کاربر بسیار زیادی داره و همچنین گویا تر و خوش دست تر هم هست و این خاصیت باعث شده هر کسی به سادگی به سمت ش بره و یونیتی دنیای بازی ها رو پر از بازی های کم کیفیت کنه ! ( عملا خیلی با این سیاست های عام گرای یونیتی مخالفن ولی پشت این اتفاق یک مفهوم هست : سادگی یونیتی؛ البته که بازی های عالی هم باهاش ساخته شده )
شما برای انتقال فایل اسکچ آپ به یونیت عملا مشکلی ندارید چون زمانی که مپ های بازی کانتر استریک و لفت فور دد در اسکچ آپ ساخته میشد ؛ کمپانی Valve یک رابط برای انتقال بین اسکچ آپ و ینویتی نوشت و در نهایت هم در اختیار کمپانی یونیتی قرار داد 😊
دلایل بنده برای انتخاب یونیتی سادگی و رشد عجیب و چشمگیرش و همچنین همکاری ش با کمپانی Otoy یا همون انجین آفلاین Octane بود .

کاربر

1396/11/2

saman205

هر دو قسمت عالی بودند.خسته نباشید و تشکر فراوان.
در این حد بگم با اینکه شخصا کاربر اسکیچاپ و تیا رندر نیستم بی صبرانه منتظر قسمت سوم هم هستم.
ممنون

مدیریت سایت

1396/11/2

nabi sarvi

پاسخ به :هر دو قسمت عالی بودند.خسته نباشید و تشکر فراوان....


سلام سامان جان 🌸
ممنون از نظر شما و انرژی که میدین .

اینکه شما کاربر نرم افزارهای دیگه هستین ولی منتظر قسمت سوم هستین یعنی اینکه تلاش ما برای متعصب نبودن جواب داده .
قسمت سوم قرار نیست صرفا بریا خود تیا رندر باشه - به هر صورت مسائلی مطرح میشه که در بسیاری از انجین های دیگه هم صدق میکنه و حداقل این هست که جهان بینی شما نسبت به انجین ها رو باز تر میکنه .

مهمان

1396/11/2

آ ا

آصف آیت اللهی

سلام من یه سوالی داشتم
برای بحث متریال دهی بهتره توی خود اسکچاپ کار بشه یا مدل وقتی کامل شد به موتور رندر گیری برده بشه و اونجا متریال دهی بشه؟ و برای موتور هاری رندر گیری رییل تایمی مثل توین موشن یا لومویون بحث ابجکت هم به همین شکل مطرحه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مدیریت سایت

1396/11/14

nabi sarvi

پاسخ به :سلام من یه سوالی داشتم برای بحث متریال دهی بهتره...


سلام جناب آیت الهی عزیز 🌸
نمیدونم چی شده که پیام تون رو الان دیدم و از دستم در رفته بوده - بابت تاخیر در پاسخ پوزش میخوام 🌸
عملا چیزی که ما توی اسکچ آپ به عنوان متریال میدیم نمیتونه متریال و کیفیت نهایی تکسچر باشه و برای کار حرفه ای معمولا باید روی متریالی که در اسکچ آپ تعریف میشه متریال جدید گذاشته بشه در لویمون و تووین موشن و البته که این کار بسیار ساده و سریع با درگ و درپ کردن از کتابخانه ی متریال های آماده این انجین ها اتفاق میوفته .
یه بحث دیگه آبجکت چیدن هست . انجین های رییل تایم تخصصی معماری ممثل لومیون و تووین موشن کتابخونه ی آبجکت های کاملی دارن ( مخصوصا لومیون ) ولی این دلیلی نمیشه که شما خودتون مدل ایمپورت کنین داخل این انجین ها . اگه دانش بهینه کردن آبجکت ها رو دارین ؛ میتونین خودتون آبجکت ها رو توی اسکچ اپ بچینین و بعد ایمپورت کنین که نهایتن مدیریت فایل اصولی رو هم میطلبه . ولی آبجکت هیا آماده ی خود این انجین ها معمولا بهینه شده و سبک و قابل قبول هستن .

مهمان

1396/11/14

ب س

بهراد سلطانی

سلام خسته نباشید بابت وبسایت عالیتون
خواستم بگم که من هم مثل اون دوستمون ایمیلی از جانب سایت شما دریافت نمیکنم
اسپم هارم چک کردم ولی چیزی نیمده بود
اگر رسیدگی کنید ممنونتون میشم

مدیریت سایت

1396/11/14

nabi sarvi

پاسخ به :سلام خسته نباشید بابت وبسایت عالیتون خواستم بگم...


سلام جناب سلطانی عزیز 🌸
ممنون از لطف شما به مجموعه ی ما 😊
من همین الان یک جی میل ساختم بریا امتحان این قضیه و همه ی مراحل عضویت به خوبی پیش رفت .
این جی میل : testupsketh2@gmail.com
این پسورد : https://upsketchup.ir/post/109

ابتدا ایمیل تایید هویت به پوشه Spam رفته بود و بعد بنده از Spam درش آورده و اومد توی اینباکس .
اگه دوستانی که تا حالا عضو سایت شدن از spam در آورده بودن دیگه این جنس مشکلات وجود نداشت .

از نظر ساختاری ما دیگه کاری نمیتونیم روی این قضیه بکنیم و اگه برای شما ارسال نمیشه 1 درصد احتمال داره با ادرس ایمیل تون مشکل داشته باشه ( شاید به دلیل تکرر درخواست ) که در این صورت میتونین با یک ایمیل جدید قضیه عضویت رو مرتفع کنین صد در صد 😉

مهمان

1396/11/27

آ ا

آصف ایت اللهی

سلام و خسته نباشید
یه موردی که هست اینکه برای کارهای شهری و یا منظر هایی که وسعت بالا دارن چه اتفاقی میوفته توی رشته ما یعنی شهرسازی بیشتر انیمیشن مد نظره و زنده بودن پروژه اهمیت داره خوب انجین های رییل تایم تا جایی که من اطلاع دارم هم سرعت بهتری توی اماده سازی دارن و هم کار زنده تر میشه میخواستم بدونم توی انجینی مثل تیا هر هر انجین افلاین دیگه ای میتونیم انیمیشن هایی بگیریم که این حالت را داشته باشن یا دستمون بستس و اینکه اگر هم امکانش هست تا چه حد توانایی را بهمون میدا موتور رندر
ممنون

مدیریت سایت

1396/11/27

nabi sarvi

پاسخ به :سلام و خسته نباشید یه موردی که هست اینکه برای کار...


سلام جنااب آصف عزیز وقت تون به خیر 🌸
در صورتیکه که شما انجین آفلاینی مثل تیا - مکسول - وی ری و ... روی 3 دی اپی مثل سینما 4 دی - مکس و ... نصب کنین و کار کنین دست تون بی نهایت در پویا سازی و موشن باز هست. اونقدر باز که لومیون و امثالهم سال ها باید پیشرفت کنن تا به این سطح برسن ولی یک مشکل اساسی وجود داره ! موشن و پویاسازی به کمک سینما 4 دی و مکس و ... به مراتب خیلی خیلی سخت تر از همین قضیه در انجین هایی مثل لومیون و تووین موشن هست .
اساسا یکی از دلایل به وجود اومدن انجین های رییل تایم مخصوص معماری ( تووین موشن - لومیون و ... ) پوشش دادن همین قضیه ست یعنی ساده کردن موشن و پویا سازی .

ممنون از همراهی همیشگی تون 🌸

مهمان

1396/11/28

م

مصطفی محمدی

سلام آقای سروی عزیز.
اول میخواستم از گروه بسیار خوبتون تشکر کنم و بگم که سطح کیفی کارتون از خیلیای دیگه توی کشور بهتره .
دوم اینکه تبلیغاتتون رو بیشتر کنید تا افراد بیشتر بتونن جذب بشن .
و سوم اینکه سخت افزار مورد نیاز برای یونیتی رو ممنون میشم بفرمایید ؟

مدیریت سایت

1396/11/28

nabi sarvi

سلام مصطفی جان 🌸
ممنون از نظر لطف شما به مجموعه ی ما 🙏
در مورد تبلیغات ما در حد وسع مون تلاش زیادی کردیم و در اکثر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام حضور داریم . هزینه های کم و بیشی هم شده ولی خوب انگار کافی نبوده . ما فعلا با توجه به بضاعت مون تلاش میکنیم که کیفیت کار رو بالا ببریم تا مخاطبینی مثل شما ؛ مبلغ های ما بشن 😊😉

سخت افزار مورد نیاز یونیتی واقعا نسبت به انجین های گیم دیگه کمتر ه . ولی خوب این دلیل نمیشه که خیلی هم پایین باشه . بنده با 12 گیگ رم شروع کردم و گرافیک 960جی تی ایکس و سی پی یو 4770 و مشکل خاصی نداشتم تا اینکه کار BAKE کردن پروژه های بزرگ رسید و رم بیشتر نیاز شد . ولی باز هم سیستم های ضعیف تر هم باهاش سر سازگاری دارن . مثلا این لینک رو ببینین :
https://answers.unity.com/questions/711400/how-to-determine-hardware-requirements-for-game-ma.html

مهم اون بازی هست که میخواین از یونیتی خروجی بگیرین . برای بازی های BAKE شده واقعا سیستم عجیب غریبی نیاز نیست .

کاربر

1397/1/5

molaei1230

سلام آقای مهندس فوق العاده بود خیلی آموزنده و مفید.
ممنون ومتشکر.
حالا کی آموزش تیا رو شروع میکنید🙏❤️🙏❤️

مدیریت سایت

1397/1/6

nabi sarvi

پاسخ به :سلام آقای مهندس فوق العاده بود خیلی آموزنده و مفید...


سلام عزیز
ممنون از نظر لطف شما 🌸

ایشا... فردا کورس رونمایی میشه . (7 فروردین )

کاربر

1397/1/8

molaei1230

سلام جناب مهندس سروی عزیز
من نتونستم اموزش تیارو توسایت پیدا کنم هنوز بار گذاری نشده؟

مدیریت سایت

1397/1/8

nabi sarvi

پاسخ به :سلام جناب مهندس سروی عزیز من نتونستم اموزش تیارو...


سلام جناب مولایی

همه چیز آماده ی انتشار هست - منها درگیر مسائل لایسنس هستیم ( دقیقا مشکلی که برای کورس های دگه افتاده )
به محض برطرف شدن اطلاع رسانی میشه .
ممنون از توجه و پیگیری تون 🌸🙏

کاربر

1397/1/17

advertisingnima

سلام استاد عزیز ، یه سوال داشتم که برای موتور رندر در ویری 3.4 تنظیماتی داره که از حداکثر توان سیستم کمک بگیره تا زمان رندر کمتر بشه؟

مدیریت سایت

1397/1/17

nabi sarvi

پاسخ به :سلام استاد عزیز ، یه سوال داشتم که برای موتور رندر...


سلام وقت تون به خیر عزیز 🌸

معمولا موتور های رندر خودشون از حداکثر توان سخت افزار استفاده میکنن . حالا نمیدونم شما چرا توی وی ری 3.4 این مشکل رو دارین .
شاید دوستانی که روی وی ری تسلط داشته باشن بتونن بهتون بهتر کمک کنن . 🌸

کاربر

1397/3/11

محمد 57

سلام. اول از همه باید بابت اموزش هایی که در سایت قرار دادید تشکر کنم چنین اموزش کامل و مجانی در ایران به نظر من بینظیره.
یک یا چند پیشنهاد: این که یک قسمت رو بگذارید برای این که اصلا فایل سه بعدی و اسکچاپی چه کاربردی در زمینه مهندسی ساختمان داره؟
چون اگه اشتباه نکنم در خیلی از شهر ها و پروژه های کوچک اصلا چیزی که سه بعدی باشه در نقشه موجود نیست و کارفرما اون رو نمیبینه و باید از روی پلان ها فقط دریافت کنه و این که چه جاهایی به یک 3d کار نیاز دارن در زمینه مهندسی ساختمان؟
و اینکه اگه بشه این رو هم بگید که یک معمار در چه زمینه هایی فعالیت دارد از جمله نظارت و نقشه کشی و مهر مخصوص معماری
و نقشه هایی که باید ترسیم کند و... که مربوط به یک معمار هست.
و اینکه اگه بخواهید میتوانید یک اموزش کلی با عنوان(صفر تا صد) یک پروژه مثلا بتنی رو ازجمله: پروانه یا پروانه های مورد نیاز ساخت و کار کارفرما و مهر معماری وانواع مهر های مورد نیاز برای ساخت ساختمان و اینکه ناظر کیست مجری کیست و ظایف مهندس عمران چیست و نقشه های سازه ای رو باید چکسی بکشه و... رو در یک جلسه واسه اموزش بگذارید چون چنین اموزشی رو بنده در جایی نیافتم. فکر هم نکنم از یک اموزش 30 دقیقه ای بیشتر بشه. چون به نظرم اکثر دانش اموز ها و حتی دانشجو ها به این مطالب بشدت نیاز دارن.
اگر این مطالب با این پست سازگاری نداشت دیگه ببخشید.
باز هم تشکر واسه سایت خوبتون.

مدیریت سایت

1397/3/11

nabi sarvi

پاسخ به :سلام. اول از همه باید بابت اموزش هایی که در سایت ق...


سلام بر محمد عزیز و ممنون از انرژی که دادی 🌸🌸🌸

در مورد کاربرد های نرم افزار اسکچ اپ و زیر و بم ساختاری اون قبلا در این مقاله صحبت کردیم :
https://upsketchup.ir/post/99

در مورد بررسی کلی این حوزه و کاربردهای نرم افزاره ا و اینکه یه دانشجو از کجا باید شروع کنه :
https://upsketchup.ir/post/40

در مورد مبحث بعدی که پیشنهاد دادین یعنی صفر تا صد ساختمان و نحوه ی پیشرفت پروژه ی معماری ؛ ایده ی جالبی بود . هر چند اصول و قواعد شهرداری ها با هم فرق میکنه ولی به صورت کلی پروسه رو میشه بیان کرد تا دوستان شفاف سازی بشه - پیشنهاد خوبی بود و براش دست به کار خواهیم شد .
ممنون که هستین 🌸

مهمان

1397/5/6

ع ا

عبدالرحیم اریش

سلام و درود
من اولین باره سایت شما رو میبینم.موتور رندرم پودیوم بوده اونم برا دلایلی که تقریبا تو ویدیوی 3 فرمودید. اما تو بازار کار دیگه پودیوم جای خاصی نداره. بهمین دلیل بعد از یه سرچ تحقیقاتی به تیا و بعدش به سایت شما رسیدم . انصافا "وجدانن " لله ن " همچین اطلاعات جامع و کاملی رو جای دیگه پیدا نکردم. بهمین دلیل میخوام حسم رو نسب به تیا و شما دنبال کنم و امیدوارم وقت ی که شما برای اموزش این انجین میذارید مثمر ثمر واقع بشه و ما سربلند از انتخابمون بیرون بیایین...
یا حق

مدیریت سایت

1397/5/7

nabi sarvi

پاسخ به :سلام و درود من اولین باره سایت شما رو میبینم.موتو...


سلام عبدالرحیم عزیز 🌸

ما همواره تلاش کردیم که اطلاعات دقیق و به روز رو در اختیار کاربران بذاریم تا بتونن مسیر نرم افزاری مناسب و درست مختص به خودشون رو انتخاب کنن .
پودیم ساده و دوست داشتنی قدرت رقابت با انجین های فرست کلس رو نداره ولی جایگاه خودش رو در رنج کیفی که کار میکنه داره و قابل احترام هست .
شما به مجموعه ی ما لطف دارین و هر اونچه میگین نظر لطف شما رو میرسونه ؛ نسخه ی 2 انجین تیا رندر به تازگی منتشر شده که اتفاقات خوبی درش رقم خورده .
در صورتی که انجین تیا رو انتخاب کردین ؛ روی این کورس آموزشی حساب کنین 😉 :

https://upsketchup.ir/post/126

مطالب دیگر در این بخش

از کجا شروع کنم ؟(2)

از کجا شروع کنم ؟ (3)

بیــدار شیـــم ... همین !

درآمد ارزی ؛ شغل دوم

پرینت 3 بعدی چیه وچه کار میکنه ؟

ماکت دیجیتال (ماکت AR)

از کجا شروع کنم ؟ (4)

از کجا شروع کنم ؟ (1)