⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

????ورکشاپ مدلینگ خانه ی عامری ها به صورت هدیه به خرید شما قابل اضافه شدن هست. در صورتی که بعد از خرید تون متوجه رایگان بودنش شدین اطلاع بدین بهمون تا لینک دانلود و لایسنس ش رو بدیم خدمت تون ????
فتوشاپ برای معماری PhotoArch

برای معرفی فتوشاپ شاید نیاز چندانی به مقدمه چینی نباشه ! همه میدونیم این نرم افزار چه قدر قدرت داره و چه قدر در پرزنت های معماری تاثیر گذار هست . سر موتورهای رندر سر نرم افزارهای مدلینگ همیشه کل کل هست! ولی فتوشاپ تنها نرم افزاری هست که کسی مخالفتی باهاش نداره و همه سر تسلیم دارن براش😂

ویژگی متفاوت


در این پکیج آموزش 3 ویژگی بسیار مهم وجود داره که اون رو متمایز از اونچه که توی مارکت آموزش ها میبینیم میکنه :

1 – از بین بردن ترس از فتوشاپ در جلسات اولیه . 

2 – روال تماما ورکشاپی ابزار ها و امکانات و پرهیز از صرفا توضیح خشک کاربرد ابزار .

3 – مسیر یادگیری دقیقا متناسب با نیازی های معماری .

برای این 3 ویژگی بارها و بارها سیلابس تغییر کرده و آزمون و خطا شده تا مطمئن باشیم خروجی هنرجو دقیقا چیزی هست که ما انتظار داریم . 

 

فصل سوم این پکیج آموزشی به صورت رایگان برای نمایش کیفیت آموزش در اختیار شما قرار داره که میتونین از اینجا دانلودش کنین . 😊✔

مرور سیلابس :

فصل اول :

هنرجو به سرعت و فقط در 150 دقیقه با ساختار کلی فتوشاپ و رابط کاربری اون آشنا میشه و نهایتا قادر خواهد بود تصویر زیر رو با چند کلیک مختصر خلق کنه . در نظر داشته باشیم که وسعت دنیای فتوشاپ بسیار فراتر از این موارد هست ولی سعی شده به فراخور هر فصل و به بهانه ی هر ورکشاپ ابزار ها و امکانات مدنظر انتقال و آموزش داده بشه . 

آثار هنرجویان در فصل اول :

فصل دوم :

در این فصل 210 دقیقه ای به شناخت کاملی از مفهوم نور و رنگ در دنیای دیجیتال پرداختیم و مواردی مثل HSL – غلظت رنگ – کانتراست و … از اصولی هستن که شناخت عمیق شون واجب هست و ادجاسمنت های فتوشاپ ابزارهای قدرتمندی برای کنترل این موارد هستن . (فتوشاپ تنوع زیادی در ادجاسمنت ها داره و عملا اینکه ما بخوایم همه رو پشت سر هم یادبگیریم بی فایده و غیر منطقی هست . ما ادجاسمنت ها رو به فراخور کاربردشون در فصل های متعدد جا دادیم و در هرفصل گوشه جدیدی از هر کدوم رو باز میکنیم تا ملکه ی ذهن بشه . ) همچنین هنرجو رو با اکانات ابزارهایی مثل مجیک وند و براش آشنا کردیم تا قادر به انجام ورکشاپ پایانی این فصل باشه . ورکشاپ پایانی این فصل با تغییراتی ساده اما تاثیرگذار بر روی اکسپورت اسکچاپ انجام شده😉 این طور پرزنت ها که به اسکیس های دیجیتالی شهرت دارن عصای دست پرزنت معماری هستن. البته جذاب و سریع ! 

آثار هنرجویان در فصل دوم :

فصل سوم :

در 200 دقیقه این فصل به بررسی تفاوت وکتور و پیکسل و همچنین اهمیت و کاربرد هر کدوم پرداخته شده . در مورد مکانیزم لایه های و مسک در فتوشاپ مفصل صحبت شده و نهایتا به یک کامپوزیت ساده پرسوناژ در محیط و مچ کردن نور و رنگ ش پرداختیم.😎 همون طور که قبلا گفته شده سیلابس هر فصل انسجام و هدفمندی برای رسیدن به موضوعات خاصی رو در قسمت های پایانی هر فصل داره و در این فصل تصویر ورکشاپ زیر مد نظر ما بوده تا هنرجو بتونه بهش برسه .

در ورکشاپ پایانی این فصل هدف ایجاد آرتورک های اسکیسی معماری برای پرزنت نما و مقطع و پرسپکتیو بوده که در ادامه میتونین برداشت ها و تاثیر گذاری محتوا در آثار هنرجویان رو مشاهده کنین. 

آثار هنرجویان در فصل سوم :

فصل چهارم:

این فصل سورپرایزه و ما به اسم فصل واکسیناسیون میشناسیم ش😂 در 160 دقیقه این فصل روی یک رندر خارجی خام پست پروداکشن انجام دادیم و تکنیک های متنوعی رو برای ساخت چمن ؛ آب ؛ لبه های بتن ؛ پارکت و … گفتیم که همگی به نوعی تکرار هدفمند آموخته های قبلی بودن ولی در انتهای فصل از هنرجو به عنوان تمرین این فصل چیز دیگه ای خواستیم! تصویری که در پائین نمونه ای هست که از هنرجویان خواستیم مشابه ش رو انجام بدن بدون اینکه توضیحات مفصل خاصی بدیم !

برای همین به این فصل گفتیم واکسیناسیون! 💉فتوشاپ اینقدر وسیع هست که کاربر بعد از چند قسمت در دنیای ابزارهای متنوع و قدرتمندش غرق میشه و از یه جایی به بعد باید برگرده با خودش مرور کنه کدوم ابزار ها رو ترکیب کنم ؟ برای رسیدن به فلان تصویر چه تکنیکی بزنم ؟ این پرسش ها اگه نباشه و هنرجو نتونه با دیدن تصویر جدید اون رو آنالیز کنه و بفهمه از کجا و چطور باید مشابه اون رو انجام بده ؛ عیار خوبی نخواهد داشت . در حقیقت هنرجو در این فصل برابر تکرار بی مفهوم واکسینه میشه 1 در برابر سطحی نگری و تقلید واکسینه میشه ! در برابر اتکار نداشتن در برابر آنالیز و ترکیب آموخته ها واکسینه میشه و … 

انتظار ما در این فصل این نبود که آثار خوبی تولید بشه و هدف این بود که بعد از 4 فصل همه ی هنرجو ها برگردن به عقب و آموخته های تا اینجای کارشون رو شخم بزنن و از نو در ذهن شون سازماندهی کنن تا تمرینی بشه برای  ترکیب و خلاقیت و آنالیز در انجام هرچیز جدیدی که به یکباره میبینن .اما در کمال تعجب بعضی از هنرجوها تونستن ورای انتظار ما عمل کنن و خروجی هم داشته باشن! 

موضوع ورکشاپ این فصل یعنی ترکیب متن PhotoArch در یک تصویر در فصل آخر دوباره خواشته میشه تا کاربر به راحتی بتونه خودش رو در فصل آخر با اون خودی که در فصل چهارم سورپرایز شده بود رو مقایسه کنه و متوجه پیشرفت ذهنیت و ابتکار خودش بشه! این چیزهاست که ما میگیم روی سیلابس این پکیج بسیار فکر شده 😊

آثار هنرجویان در فصل چهارم:

فصل پنجم:

در 210 دقیقه این فصل سعی میکنیم یک اکسپورت ساده اسکچاپی رو در تصویر ریلستیک کامپوزت کنیم. یعنی حتی تکسچرها رو هم در فتوشاپ اعمال میکنیم! همچین مسیری معمولا در فضای کاری نیاز نمیشه چون گرفتن یک رندر ساده و دم دستی که حداقل ها رو از نظر سایه و نور و بافت و رفلکس داشته باشه راحته و معمولا همه با رندر ساده میرن سراغ همچین کاری ولی خوب چون بسیاری از هنرجوها اساسا با موتور رندر آشنایی ندارن ما سخت ترین حالت رو انتخاب کردیم با یه مدل ساده اسکچاپی خودمون رو به چالش کشیدم.

آشنایی مقدماتی با کامپوزیتی که در این فصل انجام شده مقدمه ای بر کامپوزیت های ریلستیکی هست که در فصول بعد پیش بینی کردیم و عملا خروجی این فصل یک دست گرمی یا بهتره بگیم یک شوخی هست😁 البته به واسطه همین ورکشاپ هنرجو رو  با مفاهیم حرفه ای بلیندیگ آپشن و محتوای هوشمند فتوشاپ آشنا کردیم که با هوش مصنوعی چه ها که نمیکند!

آثار هنرجویان در فصل پنجم:

فصل ششم:

طولانی ترین فصل پکیج فوتوآرک با 510 دقیقه آموزش ! شیت بندی شاید به ظاهر ساده ترین کاری باشه که با فتوشاپ میشه انجام داد و معمولا همه میگن یه چیزهایی بلدیم😀 ولی یه وقت هایی شب تحویل پایان نامه فتوشاپ دیگه نمیکشه ! ادوبی رو میکشیم به فحش😁 در حالی که مشکل کار از فتوشاپ نیست و این کاربر هست که شناخت درستی نسبت به مفهوم DPI و تفاوت ش با دایمنشن نداره! از طرفی از بیهنگی و حافظه ی نهان اسمارت آبجکت ها بی خبر هست و خیلی موارد دیگه که باعث میشه شیت اونقدر سنگین بشه که نشه که بشه !

همچنین توی این فصل سعی کردیم در مورد تنوع روش ها و کانسپت های شیت بندی صحبت کنیم تا هنرجو درک درستی از فضای این پرزنت داشته باشه . چیدمان هوشمند و مدیریت دیتا و المان های پر تعداد در شیت رو گفتیم . در مورد Text ها و پاراگراف آپشن صحبت کردیم و نهایتا شیتی که در قالب ورکشاپ این فصل انجام دادیم کمی ته مایه کامپوزیت بهش دادیم تا مقدمه ای بشه برای کامپوزیت های حرفه ای تر در فصول پایانی . ( شما بخونین پست پروداکشن 😁 ) 

آثار هنرجویان در فصل ششم :

فصل هفتم:

در این فصل 140 دقیقه ای عمیقا و شدیدن به کالر کارکشن یا همون اصلاح نور رو رنگ در فتوشاپ پرداختیم و مفاهیم عمیقی رو از ادجاسمنت ها بررسی کردیم . در فصل های قبلی به دلیل فانتزی و اسکیسی بودن آثار و ماهیت غیر ریلستیک بودن شون نیاز به این فوکوس نبود ولی کم کم در فصول آخر میخوایم بریم سراغ آثار ریلستیک و کنترل دقیق نور و رنگ بسیار اهمیت پیدا میکنه !

تصویر زیر یکی از تغییرات نور و رنگی هست که در این فصل انجام شده . تصویر وسط اورجینال هست و تصویر بالایی موود و رنگ و لعابی که تصویر وسط رو باید بهش برسونیم و در نهایت میبینین که با رفرنس قرار دادن تصویر بالایی ؛ تصویر وسطی به تصویر پایینی تغییر داده شده . آثار هنرجویان هم همین فرایند رو طی کردن . 

آثار هنرجویان در فصل هفتم :

سه فصل هیجان انگیز با کامپوزیت های ریلستیک !

دانشجویان و دانش آموختگان معماری همیشه یه چیزهایی از  جذابیت پست پروداکشن و تاثیر فتوشاپ در پرزنت معماری شندن و برای تسلط به این موضوع سریع دست به دامن پکیج ها یا آموزش های رایگانی میشن که پروژه محور پست پروداکشن معماری رو آموزش میدن.حجم دیتای مورد نیاز برای پست پروداکشن معماری اونقدر زیاد هست که معمولا هنرجو رو خسته و بی خیال فتوشاپ میکنه . فتوشاپ در ذهن بسیاری از افراد خیلی غوله ! خیلی! و بسیاری از افراد هستن که با وجود هزینه های بالا باز هم نتونستن به اون چیزی که میخواستن از فتوشاپ برسن. 

چرا ؟

چون نباید برای یادگیری فتوشاپ از کامپوزیت و پست پروداکشن شروع کرد ! به نظر ما ورکشاپ های یک روزه دو روزه پست پروداکشن معماری با فتوشاپ جنایت هست! انبوهی از دیتا که مخاطب رو گیج و ضربه فنی میکنه باعث میشه تا سال ها دیگه فکر فتوشاپ رو هم نکنه ! توی ذهنش فتوشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااپ شکل بگیره !

اما در طرف مقابل این پکیج آموزشی اگه تا همین جا تموم هم بشه و ادامه نداشته باشه هنرجو رو اونقدر مسلط و با اعتماد به نفس میکنه که خودش میتونه دست به کار بشه و انواع کامپوزیت های معماری رو به نحو احسنت انجام بده ولی خوب ما که اینجوری تمومش نمیکنیم که هنوز کار داریم با هنرجو 😎 

فصل هشتم:

نوع اول کامپوزیت : کامپوزیت سوژه در بستر تقریبا آماده 

210 دقیقه آموزش این فصل برای 2 ورکشاپ صرف شده که رندرهای بسیار ساده رو در بستر ریلستیک کامپوزیت میکنه . نتیجه این ورکشاپ ها و همچنین رندر های ساده ای که استفاده شده در زیر میتونین ببینین .

آثار هنرجویان در فصل هشتم:

فصل نهم :

نوع دوم کامپوزیت  : بهبود سوژه و بستر رندر شده  

202 دقیقه آموزشی این فصل برای بهبود یک رندر نمای کلاسیک صرف شده . در این ورکشاپ سعی شده به تمامی مواردی که ما اون رو با عنوان “پست پروداکشن در معماری ” میشناسیم بپردازیم. از اصلاح لنز و تکسچر اینهنسمنت گرفته تا کالر کارکشن و کلاژ و پلاگین های کمکی و … . تغییرات افتر بی فور این ورکشاپ رو میتونین در 3 تصویر زیر مشاهده کنین .( 2 خروجی متفاوت گرفته شده )

نکته ی مهم

کار با فتوشاپ در هر زمینه و هدفی که باشه نیاز به محتوای متعددی داره . brush ها –  Cutout ها -Font ها – پرسوناژ ها – گرادینت ها – پریست ها و بسیاری از موارد دیگه به صورت آماده در کنار این پکیج آموزشی قرار داده شده تا شما حداقل ترین دغدغه ی سرچ کردن رو داشته باشین !

اثبات کیفیت در

کمپآپ فوتوآرک

این کورس آموزشی یک تفاوت بسیار بزرگ با بقیه آموزش هامون داره و اون هم اینه که از دل  کمپآپ 99.5 بیرون اومده . ما تلاش کردیم در قالب کمپ آموزشی (کمپآپ) فوتوشاپ رو به تفصیل برای هنرجویان داوطلب منتشر کنیم و به مرور توسعه بدیم تا با نیازهای کاربر بیشتر آشنا بشیم و به واسطه اون  آموزش ها رو بازبینی و اصلاح کنیم و همچنین  قسمت های بعدی رو با هدف پوشش بهتر این نیاز ها منتشر کنیم . در حقیقت میشه گفت این کورس آموزشی قبل از انتشار بارها و بارها مورد استفاده هنرجویان قرار گرفته و به مرور زمان در کمپآپ تکامل دقیق تری پیدا کرده .(برای مشاهده کمپآپ فوتوآرک و جزییات اون اینجا کلیک کنین ) . 

فتوشاپ برای معماری PhotoArch

مدرس دوره: نبی سروی

سطح دوره: مبتدی تا حرفه ای

مدت زمان دوره: 30 ساعت

نرم افزار اصلی: فتوشاپ - photoshop

قیمت دوره: 2500000 تومان

محصول شما با موفقیت به سبد خرید اضافه شد!
ویژگی های سایت معماری اپ اسکچاپ

رفع اشکال مستقیم با مدرس پکیج

ویژگی های سایت معماری اپ اسکچاپ

لایسنس مادام العمر

ویژگی های سایت معماری

بازگشت بی قید و شرط وجه

4 پاسخ به “فتوشاپ برای معماری PhotoArch”

  1. امید گفت:

    من موندم با وجود شما چه نیازی به دانشگاه هستش. شما خودتون یه دانشگاه محسوب میشین. خدا به هر کس که به Architecture علاقه داره خواسته باشه لطفی بکنه فقط کافیه با این تیم فوق العاده و آقای سروی عزیز آشناش کنه. به نظرم هر دانشجوی معماری خودشو اول به خدا و بعدش به شما بسپره. جالبه من عمران خوندم ولی با شما به چیزی که خواستم رسیدم و دوره های فوق العاده شما رو دونه به دونه میخوام پیش ببرم. خدا حفظتون کنه!

    • نبی سروی گفت:

      سلام عزیز وقت تون به خیر باشه ?

      ممنون از نظر لطف شما ؛ واقعا انرژی گرفتم از کامنت تون منتها اونقدر هم هندونه زیر بغل مون نذارین? ما سعی میکنیم محتوای با کیفیتی رو ارائه کنیم و خوشحالم که مفید واقع شده?

  2. محمد رحیمی گفت:

    سلام مهندس نبی سروی عزیز
    من توی یه هفته اخیر نشستم و دوره فتوآرک رو دیدم(تا الان فرصت نکرده بودم و پشیمونم از اینکه که چرا زودتر ندیدم). تا 3 جلسه از کمپاپ رو حضور داشتم و بخاطر تاخیر در تحویل پروژه از کمپاپ حذف شدم. بارها در حین تدریس و توجهی که به جزئیات داشتید در دلم شما رو تحسین کردم و حسرت این رو خوردم که چرا مدتی است از تلمذ در محضر شما محرومیم. چون در حین تدریس اشاره کرده بودید به فصل های بعدی حدسم این بود که بعد از فصل 9 باز هم ادامه خواهد داشت دوره؛ اومدم اینجا که ببینم آیا اشاره ای شده به ادامه دوره یا نه، که پیام دوستمون امید رو دیدم. لازم دیدم نظر آقا امید رو تایید کنم و از آنجایی که خودم معلم ام و در این سالها پکیج های آموزشی زیادی رو دیده ام از دوستان مختلف، و همچنین تاکید کنم نوع نگاه شما به مقوله آموزش و بیان دقیق و موشکافانه تان بی نظیر هست. یکی از شانس های خوب زندگی من بودید و هستید. امیدوارم هر چه زودتر به آرزوهاتون برسید و برید جایی که متناسب با شایستگی تان قدردان شما باشند. و همچنان آموزش به ما هم فراموش تون نشه.

    • نبی سروی گفت:

      سلام جناب رحیمی وقت تون به خیر باشه 🌹
      پوزش بایت تاخیر در پاسخگویی .
      ممنون از نظر لطف شما ؛ همیشه لطف داشتین به بنده و انرژی گرفتم همیشه ازتون. حقیقتا ندریس کردن رو دوست دارم یه جورایی این ژنتیک والدین فرهنگی توی من جا مونده انگار😅 منتها شرایط دیگه طوری شده که نمیفهمم به کدوم سمت و کجا دارم میرم! قطعا اگه شرایط استیبل بشه به میادین آموزشی برمیگردم😅 در مورد فتوآرک ؛ بله یک فصل دیگه باید منتشر بشه ؛ منتها در حال حاضر همون مشکلات قبلی رو دارم ؛ این تاخیر رو با محتوای شایسته تر جبران میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چه قدر طول میکشه تا روی آموزش ها مسط بشم ؟
استعداد هر شخص فرق داره ولی قطعا با تلاش هر استعدادی می تونه مسلط بشه ؛ پس این سوال رو باید از خودتون بپرسین که چه قدر میتونم زمان بذارم؟
آموزش ها روی چند تا سیستم قابل مشاهده هستن ؟
این آموزش ها فقط بر روی یک سخت افزار پیاده میشن. باید بین سخت افزارهایی که دارین انتخاب کنین .
اگر سیستم یا لپ تاپ جدید بخرم چی پس ؟
ما فاکتور رسمی خرید شما رو چک میکنیم و برای شما لایسنس جدید صادر میکنیم و لایسنس قبلی رو غیر فعال میکنیم .
اگر ویندوز عوض کنم چی ؟
معمولا تغییر ویندوز تاثیری روی تغییر machine ID شما نداره . ولی اگه از 32 به 64 بشه یا از 7 به 10 بشه ممکن هست بایوس شما و نهایتن machine ID تغییر کنه و لایسنس اجرا نشه.(قبل از تعویض ویندوز با ما هماهنگ کنین - این فرصت یک بار وجود داره )
آموزش ها روی هر سیستمی اجرا میشن ؟
به صورت کلی آموزش ها ویدئو هستن و سنگینی نداره که محدودیت ایجاد کنه ولی در برخی از مواقع مشکلات فنی حول قفل آموزش های به وجود میاد که ما در کنارتون هستیم که اون رو حل و فصل کنیم .
می تونم لایسنس دوم و یا سوم ارزون تر بگیرم ؟
شما چه برای خودتون و چه برای دوستان تون میتونین از تخفیف های 33% و 50% لایسنس های دوم و سوم اسفاده کنین که توضیحات ش کامل در سایت داده شده .
ارسال پستی DVD هم دارین ؟
بله به صورت DVD ارسال میشن پکیج های آموزشی و البته شما میتونین تا DVD به دست تون برسه ؛ چند قسمت رو دانلود هم بکنین که عقب نیوفتین ?
بازگشت وجه بی قید و شرط چطوری هست ؟
بعد از خرید ، هنگام گرفتن لایسنس ، درخواست لایسنس آزمایشی(گارانتی) کنین و بعد از اطمینان از کیفیت آموزش درخواست لایسنس قطعی بدین. در صورت عدم رضایت شما و صادر شدن لایسنس آزمایشی وجه شما کامل مرجوع داده میشه.
ارسال با پیک موتوری هم دارین ؟
برای تهران این امکان هست ؛ ولی پیشنهاد میکنیم با عجله پیش نرین ؛ لغزش زیاد میشه? ( در دوره ی کرونا کنسل هست این روش )
امکان خرید از خارج کشور هم وجود داره ؟
برای پرداخت وجه اگر صرافی آشنا ندارین میتوینن از طریق PayPal یا کریپتو کارنسی انجام بدین و برای دریافت پکیج هم لینک دانلود در اختیارتون قرار میگیره ( آرشیو های حجیم فقط به صورت ارسال هارد دیسک هست )

محصولات پیشنهادی

تیم پشتیبانی آپ اسکچاپ:

پشتیبان سایت
امین منتظری
پیام به تلگرام