⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

نتایج اولین مسابقه آپ اسکچ آپ

تاریخ انتشار: 1399/07/12

نویسنده: نبی سروی

تعداد بازدید: 2294

اشتراک گذاری:

نتایج اولین مسابقه آپ اسکچ آپ

سلام دوستان 

بشود یا نشود آنچه خیال من و توست 
ما به این سیل پر از حاشیه ایمان داریم

نه نه – اشتباه شد قرار بود این یه بیت رو آخر سر بگیم  ! laugh
قبل از اینکه وارد هر حاشیه و جزییاتی بشیم بریم سراغ اصل مطلب ! این شما و این هم ویدئو ی نفرات برتر اولین مسابقه ی تمام اسکچاپی ما !

خوب حالا بریم سراغ حاشیه ها و جزییات  ! laugh

– تعداد ثبت نام کنندگان این مسابقه 96 نفر بود که از این 96 نفر فقط 21 نفر اثر نهایی شون رو برای ما ارسال کردن .

 – با توجه به درخواست های مکرر ما برای انجام فرایند ثبت نام و ارسال آثار در سایت بازهم دوستان زیادی از طریق تلگرام این کار رو انجام دادن که ناچارن اثر این دوستان رو پذیرفتیم . ( مسلما در دوره های بعدی این موارد اصلا قابل پذیرش نخواهد بود )

 – با توجه به مشکلات شخصی که برای آقای جیمز هنینگان به وجود اومده بود و پیگیری های استاد یگانگی باز هم نتونستیم رای جناب هنینگان رو در این مسابقه داشته باشیم و نهایتن آثار با رای 3 داور انتخاب شدن . sad

– در باب داوران این مسابقه صحبت های زیادی میشه کرد . برای اولین بار در کشورمون تونستیم آرتیست ها و دولوپرهای برتر اسکچ آپی دنیا رو متقاعد به همکاری کنیم ! این اصلا چیز کمی نیست. وقتی الکس هوگرف متقاعد به همکاری میشه باید دستان استاد یگانگی رو بوسید ولی خوب ما به جاش زیر سوال رفتیم ! و پشت سرمون حرف زده شد که اینا الکی میگن و هوگرف کجا و ایران کجا ! این نیز بگذرد و زمان ذات حرکت ما رو مشخص میکنه …

 

– داوری با کیفیت و داوران دارای پرستیژ جهانی جدای از جذابیت دادن به رقابت 2 چیز بسیار مهم داشت . یکی چهره ی زیبا و قدرتمندی که میشد از سطح اسکچ آپ کارهای کشورمون به اون ها نشون بدیم  و دوم آمار بالای مشارکت در مسابقه که باعث بیش از پیش دیده شدن سایت ما میشد . ولی به هر دلیلی آمار مشارکت و ارسال آثار در اون حد مورد انتظار نبود . و نتیجه اینکه اون چهره ی قدتمند و زیبا از ایران و آرتیست و معمار ایرانی که با اسکچاپ کار میکنه رو نتونستیم نشون بدیم .

 

– محتوا و موضوع مسابقه به نحوی انتخاب شده بود که هر دانشجوی معماری و معماری که حتی با اسکچ آپ آشنا نیست بتونه با دیدن آموزش های رایگان اسکچاپ ما خودش رو به راحتی به مسابقه برسونه . خوب خدا رو شکر این اتفاق افتاد و بعضی از منتخبین مسابقه از دوستانی بودن که با آموزش های رایگان سایت خودمون استارت زدن . به دنبال این بودیم ؛ دوستانی که به هر دلیلی تا حالا فرصت یادگیری یا یادگیری اصولی نداشتن  بهانه ای پیدا کنن به اسم شرکت در مسابقه تا به این بهانه هم که شده ارتقای سطح آرتیست ها و معماری های اسکچ آپ کشورمون رو داشته باشیم . اینکه چه قدر توی این حرکت موفق بودیم رو خدا میدونه و زمان ! wink 

 – در تمامی قسمت های فرایند برگزاری مسابقه ما سعی کردیم کاملا حرفه ای عمل کنیم تا هیچ چیز از کیفیت در برگزاری مسابقه کم نباشه . البته که کار ما بدون اشکال نبوده ولی خوب تمامی تلاش مون رو کردیم تا پایه و اساس یک مسابقه ی سالانه و همیشگی رو برای اسکچاپ بریزیم . 

 

– درست خوندین ! با تمام دغدغه ها و مشکلات عجیب و غریب؛ ما باز به این مسابقه ادامه خواهیم داد . عزم کردیم که مسابقه ی “تمام اسکچ آپی ” رو برای همیشه ادامه بدیم و سال بعد همین موقع ها دارین جزییات و حواشی مسابقه ی دوم تمام اسکچ آپی ما رو میخونین .smiley ما به فکر توسعه و جا انداختن آموزش با کیفیت نرم افزارهای معماری هستیم و اسکچ آپ رو پله ی اول میدونیم . ما این پله ی اول رو دوست داریم و هر سال همین موقع ها براش مسابقه میذاریم .
چه پشت سر ما تخریب انجام بدن چه ندن …
چه داوران بین المللی همکاری رو دوباره قبول کنن چه نکنن …
چه ما با این مسابقه بیشتر دیده بشیم و چه نشیم …
چه بیشتر از اینکه هستیم بشیم چه نشیم …
و چه و چه و چه … ما به این حرکت اسکچ آپی ادامه میدیم .

بشود یا نشود آنچه خیال من و توست 
ما به این سیل پر از حاشیه ایمان داریم 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.