⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخعمومی: پرسش و پاسخ عمومی🌹(معماری)آموزش مفاهیم و مدل سازی انواع طاق …

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

آموزش مفاهیم و مدل سازی انواع طاق، مقرنس، رسمی بندی و یزدی بندی و کاربندی و .... با استفاده از اسکچاپ

سلام مهندس جان.

یه پیشنهاد داشتم. (البته علاقه و نیاز حرفه ای خودم و شاید خیلی از دوستان هست). میخواستم ببینم براتون مقدور هست برا آینده یه دوره تعریف کنید با هدف آشنایی با مفاهیم و شیوه مدلسازی عناصر معماری سنتی مون؟!

سلام جناب رحیمی عزیز ? 

بنده تخصصو تجربه ای در این حوزه ندارم متاسفانه . 

یک مدرس با اسم آقای گشتاسپی اگه اشتباه نکنم وجود دارن که توی این جنس مسائل آموزش منتشر کردن ( که از قرار معلوم تسلط خوبی بر موضوع دارن ) و البته نرم افزارشون اسکچاپ هست . 

بنده چون ترجیحم بر این هست که با اسکچآپ زیاد در حوزه ی مدلینگ پیشرفته عمیق نشم با این دوستان اختلاف دیدگاه و به تبع اختلاف مهارت در مدلینگ این چنینی دارم. 

نقل قول از نبی سروی در 30/09/1399, 3:10 ب.ظ

سلام جناب رحیمی عزیز ? 

بنده تخصصو تجربه ای در این حوزه ندارم متاسفانه . 

یک مدرس با اسم آقای گشتاسپی اگه اشتباه نکنم وجود دارن که توی این جنس مسائل آموزش منتشر کردن ( که از قرار معلوم تسلط خوبی بر موضوع دارن ) و البته نرم افزارشون اسکچاپ هست . 

بنده چون ترجیحم بر این هست که با اسکچآپ زیاد در حوزه ی مدلینپ پیشرفته عمیق نشم با این دوستان اختلاف دیدگاه و به تبع اختلاف مهارت در مدلینگ این چنینی دارم. 

ممنون از پاسخ تون

مهندس سروی اولا یه قسمت پیشنهادات انتقادات هم اضافه کنید به فروم خوب نیست؟!

بعدشم اگه در قسمت فروشگاه سایت کنار اموزش هاتون فایل های مدل کرده اماده برای فروش بزارید خوب نیست؟ مثلا همین مقرنس کاری ها گنبد یا محراب و .... 

سلام خانوم موسایی? 

بابت بخش انتقادات و پیشنهادات برنامه ریزی شده قبلا و قرار هست تا پایان 99 برنامه نویس روی وبسایت پیاده شون کنه . 

در مورد فروشگاه مواردی که فرمودین مدیریت و منابع زمانی زیادی میخواد که از عهده بنده و تیم کوچیک مون خارج هست متاسفانه . 

 

اگه بشه و خدا یاری کنه بتونیم یه سری مدل هایی که کمتر انجام شده رو مدل کنیم که ارزش قرار دادن تو فروشگاه تون رو داشته باشه خیلی خوبه.اخه نمیشه که فقط هی ما بیایم سوال بپرسیم و این خیر از سمت شما به سمت ما باشه که، باید یه جوری دین مون رو به اپ اسکچاپ ادا کنیم و در راستای بالاتر بردن پرچم این گروه گامی برداریم دیگه. مهندس اگه موافق با این پیشنهاد هستید بفرمایید در چه راستایی مدل ها باشن بهترن تا ما در همون راستا تلاش کنیم و نتیجه هم که انشالله با خواست خدا منجر به اتفاقات خوب بشه

سلام خانوم موسایی عزیز ? 

ممنون از اینکه به فکر توسعه آپ اسکچآپ هستین ☺? 

فروش آبجکت به این شکل 2 پارامتر داره : 

1 - بستر فروشگاهی با پنل اختصاصی برای افراد مختلف ( نیاز به همفکری بنده و توسعه دهنده وبسایت داره ) 

2 - آبجکت های با کیفیت ( نیاز به بررسی و کرکسیون توسط بنده داره ) 

در هردوی این پارامتر ها بنده درگیر میشم و به همین دلیل هست که گفتم قبلا منابع زمانی کافی وجود نداره از طرف بنده برای این جنس توسعه ها . 

اگه هدف شما توسعه آپ اسکچآپ هست ؛ پیشنهاد بنده : 

آیتم و محتوایی رو پیش بگیرین که بدون نیاز به دخالت یا بهتر هست بگم با کمتری دخالت بنده شکل بگیره و البته به برندینگ شما کمک کنه . مثلا نوشتن مقاله مفید یا ساخت ویدئوهای کوتاه بی صدا یا حتی با وکال که همگی به اسم خودتون منتشر بشه . زمان زیادی هم نمیگیره از بنده . شما تولید میکنین و ارسال میکنین و وقتی کیفیت استاندارد رو داشت به نام خودتون نشر داده میشه . 

اگه هدف شما مدلینگ و فروش آبجکت هست ؛ پیشنهاد بنده :
وبسیات های sketchfab و توربواسکوئید  از فرمت اسکچآپ برای فروش آبجکت پشتیبانی میکنن . ( توی دوره ی رایگان درآمد دلاری ) در موردشون صحبت کردیم . مدل کنین و به فروش بذارین اونجا ها و کپی رایت بیشتری هم رعایت میشه و مشتری شما دیگه 3دی کارهای از 70 میلیون نیستن ؛ از 7 میلیارد هستن ! فروش محتوا اعم از آبجکت - تکسچر - تصاویر و فوتیج های استوک و ... واقعا درآمد بالایی داره وقتی به دلار باشه . اگه بنده اینکار رو نمیکنم برای اینکه که دیزاین معماری اولویت اولم هست وگرنه گاهن از آرک ویز آرتیست بودن درآمد بهتری داره . کسایی توش موفق میشن که نیاز های مارکت رو بسنجن . مثلا نرین تخت مدل کنین  اینا توی مارکت ریخته . برنده این بازی کسی هست که وقتی کرونا اومد رفت 10 رقم ماسک دیزاین و مدل کرد و گذاشت توی مارکت?

سلام جناب مهندس.وقت شما بخیر.

نه هدفم اصلا کسب در امد نبود ولی ممنون از پیشنهاد شما. حس میکنم درحال حاضر  اعتماد بنفس کار فریلنسری رو هم ندارم، فعلا که تصورم این هست که نیاز به همفکری داره این پروژه ها و کارگروهی میطلبه!!!!

علی ای حال به سه دلیل این موضوع رو مطرح کردم.اول از همه اینکه خودم دنبال مقرنس کاری میگشتم و دیدم یک سایتی فایل اماده برای فروش گذاشته و تا بحال ندیده بودم بعد با خودم گفتم چرا توی اپ اسکچاپ یه چنین موردی رو نداریم؟! از طرف دیگه خیلی وقت هست به این موضوع فکر میکنم که زحمات شما بسیار یک طرفه ست و با خودم میگم اگر بتونیم کار مفیدی برای اپ اسکچاپ انجام بدیم خیلی خوب میشه ، کاری که سطح دانش نرم افزاری خودمون رو هم ارتقا بده.مسئله اخر اینه که وقتی دنبال یک سری فایل ها میگردیم میبینیم با تری دی هزاران مدل هست ولی دریغ از یک فایل اسکچاپی!!!!! شاید یه سری مدل ها رو نشه با اسکچاپ زد ولی خیلی از مدل ها هم بنظرم میاد میتونه با اسکچاپ بوجود بیاد. خلاصه با این کار دین مون به اسکچاپ هم ادا میشه?

البته میدونم فایل های مدل شده باید از کیفیت کافی برخوردار باشه و خب تو فکر خودم کرکسیون با شما رو حذف کردم.اخه نیتم این نبود یه زحمتی به زحمات شما اضافه بشه? تو فکر خودم نهایت زحمت شما همون تایید نهایی تون بود. در مورد مقاله باز شما بهتر میدونید ولی من همه ش فک میکنم مقاله طرفدارهای خاص و البته محدود داره چون یکم حوصله ها واسه مطالعه کم شده !!!

حسن نیت شما که مشخص هست ؛ بنده سعی کردم مسیرهای ممکن رو بهتون بگم ?

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???