⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخعمومی: پرسش و پاسخ عمومی🌹(معماری)نسخه مناسب اسکچآپ برای کوچ

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

نسخه مناسب اسکچآپ برای کوچ

سلام و عرض ادب خدمت دوستان و اساتید گرامی

 

از اونجا که نسخه های جدید اسکچ اپ هر ساله ارایه میشن و طبیعتا اپشن های جدیدی بهشون اضافه میشه که میتونه استفاده ازشون رو جذاب کنه ؛ همچنین از طرفی با توجه به شرابط استفاده ما از نرم افزارها به صورت قفل شکسته و تحریم و بعضا ناسازگاری برنامه هایی که استفاده میکنیم با ورژن های جدید ؛ این تاپیک رو باز کردم تا اساتید عزیز ؛ با توحه به بررسی که از نسخه های جدید دارن چنانچه ناهماهنگی وجود نداشته باشه اعلام کنن تا با خیال راحت نسخه جدید رو نصب کنیم . 

بنده الان از نسخه 2019 استفاده میکنم ؛ الان نسخه 2021 هم منتشر شده . در حال حاضر نسخه 2020 بدون مشکل با تیا همخوانی داره ؟ منظورم اینه مثل 2019 استیبل هست ؟ 

 

 

با احترام

سلام حسین جان وقتت به خیر باشه عزیز?

اگر صرفا پلاگین تیا رندر براتون مهم هست  2020 اوکی هست . طبق اعلام کمپانی تا چند روز دیگه نسخه مطابق با 21 رو هم میدن که فکر میکنم همون کرک های قبلی بهش میخوره . 

" ممنون از تاپیک خوبتون ؛ با اجاره به بخش پرسش های عمومی که مرتبط به معماری و نرم افزار هست منتقل میشه بعد از اینکه شما اطلاع دادین حواب رو مطالعه کردین)

سلام استاد عزیز 

مهمترین پلاگین برای بنده تیا رندر هست قطعا ؛ تیا رندر نباشه که هیچی ?  بنده ورژن 2021 رو نصب کردم اما همون طور که شما هم فرمودین این نسخه رو نشناخت . اما خبر خوب رو هم دادین که قراره نسخه جدید منتشر بشه که عالیه ! پس منتظریم شدیدا !

 

پ.ن

خواهش میکنم شما صاحب اختیارید ؛ حس کردم وجود تاپیکی با این عنوان که بشه درش درباره نسخه های مختلف اسکچ اپ ؛ سازگاری ها و مشکلات و ... کلا بحث و تبادل نظر کرد و از تجربیات همدیگه استفاده کنیم ، میتونه مفید باشه . 

 

با احترام

ممنون از شما لطف دارین? 

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???