⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخعمومی: پرسش و پاسخ عمومی🌹(معماری)رندر 360 درجه

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

رندر 360 درجه

12

سلام استاد وقتی ایکون رندر 360 درجه رو میزنم بدون درخواست محلی برای سیو عکس شروع ب رندر گیری میکنه بعدم پاک میشه مشکل از کجاست؟

 

سلام عزیز 

شما دارین حالت کلودش رو میزنین 

جایی ذخیره نمیشه روی هارد شما توی سرور اینسکیپ ذخیره میشه که بتونین لینکش رو بدین کارفرماتون . 

خدمت شما : 

Panorama & Cardboard

بله استاد متوجه شدم .لطفا بفرمایین کدوم قسمت رو باید بزنم؟

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

محل زخیره رندر vr رو متوجه شدم ولی نحوه اپلود رو ن متاسفانه .قبلا با ویری رندر پانوراما به صورت عکس میگیرفتم و بعد در سایت round.me آپلود میکردم خیلی زمان بر بود بیخیال شدم .الان اینسکیپ ی عکس 360 درجه بهم تحویل نمیده؟حتما باید با روشی که خودش میگه کار کنم؟

 

روش خودش به شما لینک میده و نیاز نیست شما خودتون جایی آپلود کنین 

همون جایی که لینک اپلودیش هست یک گزینه برای دانلود هم گذاشته و شما میتونین چیزی که روی کلود هست رو دانلود کنین روی سیستم تون . ( ترجیحا با فیلتر شکن )

مرسی استاد اره پیداش کردم خیلی راحت تر و بهترم هست تشکر.

?

استاد فرض کنین یک فایل مسکونی دارم و از اشپزخانه و پذیرایی رندر های 360 درجه ایی گرفته شده این رندر ها در سایت اپلود شده و قابل مشاهده هست.راهکاری دارم ک مثلا زمانی که در پذیرایی میچرخم و دیدم ب سمت اشپزخانه میوفته بتونم ب دوربینی ک داخل اونجا کار گذاشتم برم؟مثل یک تور رندر 360 درجه ک بتونیم با این رندر ها در فضا های مختلف خونه ک دوربین داریم بچرخیم.مثل نمونه های خارجی که برای مکان های تاریخی یا طبیعی مشهور میزارن.

برای اینکار باید از نرم افزارهای واسط استفاده کنین 

مثل pano2vr یا Vista3d که برنامه ی اضافه کردن آموزش شون رو داریم. 

خیلی ممنون امتحان میکنم.

 

12

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???