⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: ⛺پایان ثبت نام؛کمپآپ شروع شد⛺سارا قرآنی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

سارا قرآنی

کمپآپ فتوآرک
سلام، من استوری سریالی پیرامون این کمپآپ گذاشتم که شامل هفت تا استوری بودن و اینجا بیشتر از سه تا تصویر نمیتونم آپلود کنم. برای اینکه جریان استوری های سریالیم ناقص نشن اولی رو آپلود کردم و مابقی رو دایرکت ارسال میکنم خدمتتون که در جریان باشید در پیج پرایوتم چه ها گفتم در موردتون 😉

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

سلام سارا خانوم ?

به کمپآپ فوتوآرک خوش اومدین . 

توجه شما و استوری های بیشتر لطف شما رو میرسونه ولی برای ثبت نام همین استوری که لطف کردین کفایت میکنه .?

سلام وقتتون بخیر باشه،

دوستان گرامی کمپآپ فتوآرک، من دوماهه درگیر یک پروژه درسی هستم و ارائه نهایی روز چهارشنبه ۲۸ام آبان ماهه. زمانی که برای کمپآپ فتوآرک ثبت نام کردم فکر میکردم میتونم هندل کنم فشار روزای آخر تحویل رو، اما دیروز اتفاق غیر منتظره‌ای برای یکی از عزیزانم افتاد و من تقریبا بیشتر امروز رو بیمارستان بودم. برای همین فکر نمیکنم بتونم هم پروژه رو برای تحویل چهارشنبه آماده کنم هم برای ارائه‌ی پروژه‌ی فردای فتوآرک آماده بشم.

از این بابت عذر میخوام، واقعا نمیخواستم شروع کمپآپ با یه بی نظمی از جانب من همراه بشه.
اگر امکان همکاری باشه و از کمپآپ حذف نشم، تلاشم رو برای جبران میکنم.

سپاس گزارم 

سلام خانوم قرآنی ? 

امیدوارم حال عزیزتون زودتر بهبود پیدا کنه . قطعا بی نظمی قصد و عمد شما نیست و پیشامد هست ولی همین پیشامدهاست که زندگی رو تغییر میده . ذات کمپآپ سازگاری و هماهنگی نداره و مسیر خودش رو میره وگرنه جذابیت و تمرکزش به حاشیه میره و کم کم دلایل موجه و منطقی به دلایل سسطح پایین تر تنزل پیدا میکنن روی همین حساب از ابتدا ما مجبوریم جلوی پذیرش هر شرایط و سازگاری وایسیم و کاملا نگاه پادگانی داشته باشیم? 

آرزوی موفقیت و همراهی با شما در فرصت های آتی ... 

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???