⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: دانلودهای کمپآپ فوتوآرکلایو اینستاگرام در مورد روال فوتو …

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

لایو اینستاگرام در مورد روال فوتوآرک

زمان لایو فوتوآرک ؟
جمعه 9 تا 10صبح4 Votes · 8,89%
جمعه 9 تا 10 شب36 Votes · 80,00%
شنبه 9 تا 10 شب3 Votes · 6,67%
یکشنبه 9 تا 10 شب1 Vote · 2,22%
شرکت نمیکنم در لایو1 Vote · 2,22%
45 Participants
12

سلام همگی وقت تون به خیر باشه? 

بالاخره مشکل فنی ما برطرف شد و فصل سوم درحال آپلود هست ( احتمالا تا 6 غروب امروز یعنی سه شنبه آپلودش تموم میشه ) 

بنده حدودن 9 سال با فتوشاپ کار کردم و حدود 5 سالی میشه تدریس حضوری داشتم و هر بار روش تدریس فتوشاپ رو بهینه و اصلاح کردم. فتوشاپ نرم افزار بسیار قدرتمند و از طرفی راحت هست که به نظر بنده نوع بیان ابزار ها و ویژگی هاش میتونه کاربر رو کاملا جذب یا دفع کنه . مخصوصا برای کاربر معماری که با اسکچآپ و سادگی خو گرفته و زود رنج هست? خلاصه اینکه سیلابس فوتوآرک حاصل پالایش تجربی به قصدی سادگی آموزش هست . فوتوآرک اصلا یک دیکشنری فوتوشاپ نیست که ادجاسمنت ها پشت سر هم گفته بشن و شما بدونین دقیقا کدوم ادجاسمنت در کدوم قسمت بود یا ابزارها هم همینطور . هر قسمت فوتوآرک یک تجربه با چند ویژگی و یک ابزار هست ؛ طوری که اون ابزار در همون قسمت به کار بیاد یا نهایت در ورکشاپی بسیار نزدیک بهش کاربردی بشه .

از شما دوستان میخوام که توی لایو اینستاگرامی جمع بشیم و در مورد این روش تدیس صحبت کنیم و دیدگاه هاتون رو بگین . میخواین کامنت بدین در لایو یا میخواین لایو رو 2 طرفه کنیم و از مجموع تجربیات تون از فوتوآرک بگین . از نقاط ضعف ش از نقاط قوت ش . به یک برآیند کیفی از فوتوآرک برسیم تا مسیرمون برای آینده کمپآپ فوتوآرک روشن تر باشه . ممنون میشم که در نظر سنجی این پست شرکت کنین تا بتونیم زمان مناسب برای لایو رو انتخاب کنیم ? .

درود بر شما و ممنون از زحماتتون

کاش یه شمای کلی از سیلابس ها و پروژه‌هایی که قراره تا اخر کمپاپ آموزش بدید ارائه میدادید تا کمی مسیر برامون روشن بشه. البته اگه سورپرایز نیستن

روال کمپ تا اینجا خوب بوده و دوست دارم ادامه پیدا کنه ولی برای نظر و نقد و پیشنهاد دادن دیدگاهی راجبش ندارم. یه متد آموزشی کاملا متفاوت بوده و تجربه‌ی جدیدیه حداقل برای من

حالا چرا لایو اینستاگرام؟

انجمن و پرسش و پاسخ همینجا که بهتره...أَلَیْسَ السّایتُ بِکَافٍ کاربَرِهُ؟

 

سلام و خسته نباشید و یه تشکر بابت تلاش های شما در راستای آشنایی و یادگیری هرچه دوستانه تر با نرم افزار فتوشاپ و کاربرد اون تو معماری.با لایو اینستاگرام کاملا موافقم . فقط با نظر آقای استکی هم تا حدی موافقم در این مورد که اگر یه شمای کلی بهمون داده بشه تا انتهای کار ، فکر میکنم نظر دادن درموردش خیلی میتونه راحت تر و دقیق تر بشه.البته من تا اینجای کار کاملا از این ورکشاپ راضی هستم به قولی خیلی بهم چسبیده ?

امیدوارم بتونم تا انتهای این ورکشاپ همراهتون باشم،البته من تمام تلاشم و در راستای این اتفاق انجام خواهم داد.?

سلام و یه خداقوت گنده به مهندس سروی

والا مهندس من که چندسال پیش یه پکیج فتوشاپ خریدم و همینجوری انداختمش اونور?

نه اینکه بد باشه ها نههههه? یه شمای کلی و دستورات بود?

البته تاجایی که دیدم?

این فتوارک خیلی کاربردی هستش و تثبیت میکنه چیزی که بهمون یاد میدید رو ☺☺☺☺☺☺☺

خلاصه که دمتون گررررررم??????

 

استاد عزیز سلام

 

میگم حالا که یکم مشکل پیش اومد توی آپلود فصل سوم نمیشه به من و امثال بنده که 2-3ساعت وقت کم آووردن در کرکسیون یک فرصت دیگه بدید که بتونیم استفاده کنیم ازین کماپ؟

چون میتونستیم حتی یک روز بیشتر وقت داشته باشیم متاسفانه 🙁

خواهش! :(((((((

منم چندروزه همینومیخوام بگم ☹

سلام استاد

اجازه بدید این دوستان هم بیان !????

نقل قول از رحمان استکی در 04/09/1399, 12:56 ب.ظ

کاش یه شمای کلی از سیلابس ها و پروژه‌هایی که قراره تا اخر کمپاپ آموزش بدید ارائه میدادید تا کمی مسیر برامون روشن بشه. البته اگه سورپرایز نیستن

سلام رحمان جان ممنون از لطفت ? اشتراک سیلابس از این بعد که تخصصی هست و موضوعی هست که شما بهش شناخت ندارین فکر نمیکنم کم چندانی بکنه . به طور مثال اگه بنده میگفتم در فصل سوم کمی میخوایم با وکتور آشنا بشیم زیاد برای مخاطب گویایی نداشت . از طرفی سیلابس در حال حاضر شناور هست و با توجه به فید بک و نوع سوالات افراد داره تغییر میکنه . بنده در فصل دوم و فصل سوم مبانی زیادی رو حذف کردم و به فصول آخر بردم و حتی برخی رو کلا حذف کردم . اما اگه به صورت کلی منظورت اینه بگیم آقا ورکشاپ فصل چهارم چیه و پنجم چیه و الی آخر میتونم کلیات رو شرح بدم ولی جزییات خیلی تخصصی میشه و الان براتون آشنا نیست. 

نقل قول از رحمان استکی در 04/09/1399, 12:56 ب.ظ

حالا چرا لایو اینستاگرام؟

انجمن و پرسش و پاسخ همینجا که بهتره...أَلَیْسَ السّایتُ بِکَافٍ کاربَرِهُ؟

??? خیلی خوبی تو رحمان جان! والا تا حالا من حرف زدم و میخوام توی لایو شما حرف بزنین . متن و فیدبک رو که تا حالا همینجوری دادین و بنده دخیل کردم در سیلابس . میخوام جنس صحبت کمپ رو تنوع بدیم . در بیس کمپ های اسکچآپ 2 هفته میرن یه شهری روی سر تریمبل خراب میشن و فکر میکنم کفش اینه ما صدای هم رو بشنویم? 

 

 

نقل قول از مهسا شعیبی در 04/09/1399, 4:10 ب.ظ

سلام و یه خداقوت گنده به مهندس سرویوالا مهندس من که چندسال پیش یه پکیج فتوشاپ خریدم و همینجوری انداختمش اونور? نه اینکه بد باشه ها نههههه? یه شمای کلی و دستورات بود?البته تاجایی که دیدم?این فتوارک خیلی کاربردی هستش و تثبیت میکنه چیزی که بهمون یاد میدید رو ☺☺☺☺☺☺☺خلاصه که دمتون گررررررم??????

ممنون از شما خانوم شعیبی - این کامنت ها نشون میده ما به هدف مون برای جذب کاربر رسیدیم ولی فکر میکنم هنوز جا برای بهبود هست اگر من بتونم دقیقا در قاب چشم شما به محتوای تهیه شده نگاه کنم . 

 

 

 

نقل قول از حسام ایمنی در 04/09/1399, 4:13 ب.ظ

استاد عزیز سلام

میگم حالا که یکم مشکل پیش اومد توی آپلود فصل سوم نمیشه به من و امثال بنده که 2-3ساعت وقت کم آووردن در کرکسیون یک فرصت دیگه بدید که بتونیم استفاده کنیم ازین کماپ؟چون میتونستیم حتی یک روز بیشتر وقت داشته باشیم متاسفانه ?خواهش! :(((((((

سلام جناب ایمنی عزیز .? بازی فوتبال که متوقف میشه کسی که اخراج شده رو راه نمیدن داخل ?❤ تاپیک مرتبط با صحبت شما :

https://upsketchup.ir/forum/topic/%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa/

 

 

نقل قول از زینب سادات آذری در 04/09/1399, 5:48 ب.ظ

منم چندروزه همینومیخوام بگم ☹

اگه منظورتون درخواست جناب ایمنی هست پاسه به ایشون رو مطالعه کنین ?

 

 

 

نقل قول از محمد مولایی در 04/09/1399, 6:02 ب.ظ

سلام استاد اجازه بدید این دوستان هم بیان !????

در طول کمپآپ به همدیگه کمک کنین تا ارتقا جمعی داشته باشیم و کسی حذف نشه . ❤ 

 

 

ممنونم که جواب دادید

خوشحالم توی تیمی دارم آموزش میبینم که برای همه یکسان هست و اجرا میشه و احساسات بر قانون سوار نیست...

 

فقط من اصرارم برای این بود که بتونم از انتقادات شما روی کارهام استفاده کنم و رفع اشکال بشه وگرنه حرف شما بالاترین اولویت رو داراست.

ولی از اونجایی که من خیلی سمج هستم یه راهی پیدا میکنم که حاصل آموزش این کماپ رو بهتون برسونم حتی شده حضوری!?

ممنونم ازتون تیم آپ اسکچاپ و مدیریت که حداقل اجازه میدید تا آخره کماپ توی اون گوشه و حاشیه کنار شما باشیم و از اطلاعات شما استفاده کنیم.

خدا قوت

یاحق?

ممنون از شما جناب ایمنی عزیز ? 

در تاپیک های VIP که از دید شما مخفی هست(پشتیبانی پکیج های آموزشی) دقیقا همین روال کمپآپ انجام میشه و روزانه پرسش و پاسخ داریم . شما فقط باید یک ماهی طاقت بیارین تا فتوآرک از آب و گل در بیاد و به عنوان پکیج به فروشگاه مون اضافه بشه ?

جذابیت کمپآپ به همین تلخ شیرینی هاست و با همین روال جلو بریم کمپآپ های آتی شیرین تر و رقابتی میشن .

12

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???