⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: ⛺پایان ثبت نام؛کمپآپ شروع شد⛺حسین مروتی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

حسین مروتی

چرا نشه ؟ 

 

استاد این چندتا پست آخر ما چرا پاک شدن???

به هرصورت من دباره فایل آخرم رو آپلود میکنم

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

سلام ?

به خاطر تغییرات دیتا بیس که دیشب بهش اشاره شد تمامی کامنت های اخیر در دسترس خارج شده و مشخص نیست برگشت داده میشه یا خیر . (شما بخونین باگ های وبسایت جدید ) 

هدف این ورکشاپ تایید گرفتن اثر نبود و هدف بزرگتری داشتیم که در ادامه آموزش ها در موردش صحبت میکنیم.( برای همین نسبت به پاک شدن تمرین هاتون و حذف شدن حساس نباشین )

تمامی دوستانی که تمرین کردن و حداقل نزدیکی به هدف ورکشاپ این فصل رو داشتن ادامه خواهند داد . 

 

با توجه به اینکه بنده جوابی تمامی کامنت ها رو دادم و راه حل هایی برای هر اثر کامنت کردم ( شاید خیلی هاتون اون کامنت ها رو ندیده باشین چون پاک شدن ) و به نوعی تمامیت زمان امروزم رو صرف کمپآپ کردم نمیتونم تکرار کنم این کار رو  و از طرفی چون هدف این ورکشاپ بحث دیگه ای بوده فکر میکنم تا همینجا هم اتفاقی که در نظر داشتم برای اکثر بچه ها افتاده باشه . 

 

افرادی که تا این لحظه لایسنس شون رو نگرفتن زیاد به صعود مرحله ی بعد امید نداشته باشن چون 3 روز و نیم از انتشار فصل جدید گذشته و در صورتی که بنده بتونم اواسط امشب کمپآپ رو چک کنم ولایسنس بدم قطعا 3  4 ساعت برای درک اون چیزی که هدف کمپآپ بوده زمان کافی نیست . 

 

افرادی که لایسنس رو دریافت کردن و اثر تحویل ندادن یا بنده اثرشون رو ندیدم  میتونن در لا به لای اثار دوستان دیگه هدف این ورکشاپ رو پیدا کنن و اثر خودشون رو ارائه بدن ( تلاش برای اون هدف مهمه نه کیفیت خروجی - این تلاش مستلزم چتدین بار تمرین کردن هست ) به هر صورت  اواخر امشب پرونده این نیم فصل رو می بندیم و ورکشاپ اصلی فصل 4 رو شروع میکنیم . ( وبسایت همچنان اختلال داره ولی احتمال زیاد از پنجشنبه کارمون شروع میشه ) 

 

وبسایت رو حتما از پنجشنه چک کنین که از قافله عقب نمونین . 

 

پ.ن : 

واقعیت امر بنده خیلی برای موضع و هدف این فصل زحمت کشیدم بودم و میخواستم روی تک تک تاپیک ها در ویدئو صحبت کنم تا قفل بزرگ فتوشاپ برای ذهن تون  باز بشه . منتها پریدن کامنت ها اساسی برنامه م رو بهم ریخت و باید دنبال روشی باشم که موضوع مد نظر رو به گونه ی دیگه ای مطرح کنم چون با ارزش ترین میراثی که از این کمپ میتونین دریافت کنین موضوع همین فصل هست . 

 

یا حق 

 

سلام استاد حالتون چطوره؟

استاد ما متوجه نشدیم این فصل چهار تموم شده؟ فصل پنج شروع شد؟ آیا ما حذف شدیم از کمپاپ آیا حذف نشدیم چه اتفاقی افتاده؟ الان یه هفته گذشته چرا انقدر پیچیده!

سلام جناب مروتی فکر میکنم شما قسمت جمع بندی فصل چهارم رو مشاهده نکردین . 

 

بله متاسفانه کامل نگاه نکرده بودم همین جور نصف نگاه کرده بودم خودمم فکر میکردم کامل نگاهش کردم?? شرمنده واقعا روم سیا??

هم اکنون با سیم موس بر حلق خویش ؛ از سقف خانه آویزن ام ! ???

سلام و درود فراروان

  استاد ما ورکشاپ این فصل رو انجام دادیم حقیقتاٌ داره سخت و زمان بر میشه به شخصه دیدم به فتوشاپ عوض شده و قبلا خیلی داشتم سطحی از فتوشاپ استفاده میکردم الان میبینم چقدر میتونه کاربردی باشه و چقدر ساده میشه به خروجی مطلوب تری رسید در معماری امیدواریم که بتونیم تا آخر این کمپ ارزشمند همراه شما باشیم??????

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

همین چیزهاست که میگین پادشاه پیکسل ها دیگه ? 

رفته رفته همه ی کارها داره بیابونی میشه و فکر کنم فرد اباید ممنوع بشه که تنوع بره بالا 

لطف کنین سورس بدون ویرویش ارتون رو هم بذارین دفعه ی بعدی

 

ر حال حاضر ترکیب ها رو خوب انجام دادین ولی تطابق رنگ و نور ها رو خیر و کاملا مشخص هست کدوم ها رو شما اضافه کردین 

 

تطبیق نور رو رنگ کاریسیت بس دشوار ولی فکر میکنم با مرور زمان بهتر و بهتر خواهد شد این قضیه مستلزم تمرین و تمرین و تمرین هستش

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???