⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: دانلودهای کمپآپ فوتوآرکفصل ششم

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

فصل ششم

نظرتون در مورد فصل 6 چیه ؟
طولانی و طاقت فرسا بود و نسبت به فصل های قبل چیز زیادی یاد نگرفتم .0 Votes · 0,00%
طولانی و طاقت فرسا بود ولی به همون میزان کلی اطلاعات جدید گرفتم و متوجه شون شدم .8 Votes · 30,77%
فرقی برام نداشت و فقط تعداد قسمت ها بیشتر بود و همون کیفیت قبل رو داشت .1 Vote · 3,85%
حس میکنم روی سیلابس خیلی فکر شده بود تا هر نوع شیت بندی رو بتونه پوشش بده و در نتیجه عالی بود .17 Votes · 65,38%
26 Participants

سپاس از شما

سلام دوستان ? 

همونطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود ما 20 رزرو VIP فوتوآرک رو به افراد خارج از کمپآپ فوتوآرک دادیم و رزرو دوستان حاضر در کمپآپ فوتوارک رو باطل کردیم. چون قرار بر این شد که اگر دوستان داخل کمپآپ حذف شدن بهشون رزرو VIP داده بشه تا پیشرفت شون در کمپآپ رو بتونیم جبران کنیم نسبت به افراد دیگه . 

افراد خارج از کمپآپ که میخوان به فوتوارک VIP وارد بشن کم نیستن و در حقیقت اون 20 ظرفیت ما زود پر شد و ما میخوایم اگه کسی از حذف شدگان تمایل ندارن از رزرو VIP استفاده کنن بهمون اطلاع بدین که ظرفیت شون رو به صورت عمومی اعلامک نیم تا افراد دیگه استفاده کنن .
ما به تعداد تمام دوستان حذف شده در VIP ظرفیت باز میکنیم و هر کدوم از دوستان که تمایل دارن میتونن بابت این موضوع با خانوم گنجی هماهنگ کنن 09351187645 واتسآپ . ممنون میشیم که تا پایان دوشنبه شب اطلاع بدین چون بعدش ظرفیت های هماهنگ نشد هی VIP رو در اختیار عموم قرار بدیم .

 

شاعر میگه میروم تا گم شوم در کوچه های خاطرات کَس نمیابد دگر نام مرا ? (الکی) همین دور و برا هستم مثل سالهای گذشته زیر آب میمونم صدام کنید میام ???

مهندس جان بازم  ممنون از وقتی که برای من گذاشتید و آموزش های عالیتون ، جدا از سبک آموزش خفنتون واقعا انسان به شدت محترم و کاردرستی هستید و لذت میبرم از اینکه در کنارتون یاد میگیرم انشالله که در تمام مراحل زندگی موفق باشید ?❤

سلام اُستاد

خدا قوت و ببخشید که این مدت بهتون زحمت دادم.

 

فتوآرک، اولین تجربه همراهی من با آموزش‌ های شما بود.

إن‌شاء‌اللّه در پکیج‌های دیگر و کمپ‌آپ های بعدی  همراه‌تون خواهم شد.

 

پ.ن.۱: منتظر جمع‌بندی فصل ۶ هستم و پیشنهاد می‌کنم که اگر امکانش هست، آثار رو نقد و بررسی کنید.

پ.ن.۲: من تا حالا صعود مشروط نداشتم هیچ‌وقت؛ لطفاً یه بررسی دیگه بفرمایید که اگر شد  مشروط صعود کنم.

 

سپاس فراوان از شما.

?

سلام جناب سروی وقتتون به خیر صبح که خواستم برم تو تاپیکم دیدم قفله و دیگه نمیتونم پیام بدم و اونجا ازتون تشکر کنم اینجا ازتون تشکر میکنم و براتون آرزوی موفقیت دارم به لطف شما من هم یاد گرفتم و هم به فوتوشاپ علاقه مند شدم ان شا الله که در کمپ های بعدی خدمتتون باشم. خدانگهدار.

سلام دوستان وقت همگی به خیر باشه .

 

نقل قول از اشکان درویش در 22/10/1399, 1:16 ق.ظ

ممنون از لطفی که داری اشکان عزیز - فروم بدون شما سوت و کور میشه باش همین حوالی ?

 

نقل قول از علی قاسمی در 22/10/1399, 6:34 ق.ظ

 

سلام جناب قاسمی عزیز - ممنون از نظر لطف شما . حتما آثار بررسی میشن و رویکرد جمع بندی همین هست .
در مورد صعود مشروط نداشتن شما دوستان دیگه هم بودن که همین شرایط رو داشتن ولی کیفیت مد نظر فراتر بوده ?

 

نقل قول از محیا تاجبخش در 22/10/1399, 9:51 ق.ظ

هدف اصلی همین علاقه مندی شما بوده و امیدوارم توی این مسیر موفق و زبان زد بشین?

استادجان بازم ممنون از زحماتتون

خیلی خوش گذشت

بابت رزرو فتوآرک مزاحمتون هستم پیام دادم به خانم گنجی هنوز جواب ندادن. ولی زمانش فکر نکنم قبل عید باشه شاید اردیبهشت یا خرداد چون تا رویالو تموم نکنم دیگه آموزش جدید وارد نمیشم... یکم جریمه واسه خودم مقرر کردم ?

فقط بدیش اینه که یادگیری تو کمپ یه چیز دیگست ??‍♂️ یعنی منو تو حالت عادی گروگانم بگیرن شیت نمیبندم ولی کمپ باعثش شد ???

خلاصه دوستتون دارم

دوستان از تک تک شما هم بخاطر وجود گرمتون ممنون

شاد و موفق باشید ???

سلام رحمان جان 

نظر لطفت هست - به شرط حیات هستم در خدمت تون .?

چیه اقا همه فاز غمگین و  پست های تراژدیک خدافظی میزارین?کجا خدافظ ؟ هستیم اقا ؛ حالا یه کمپاپ رو حذف شدیم از سایت که حدف نشدیم ؛ والا? همه سایت بستر و فرصت اموختنه ! دقیقا حس و حال روز اخر اموزشی سربازی بهم دست داد که همه همدیگه رو بقل میکردن و با یه فاز سنگین و غمگین خدافظی میکردن?

اقا ما تو کمپ نیستیم ؟ باشه حله ؛ مهندس سروی لطف کنن فقط سیلابس و برنامه هر فصل رو بدن ؛  یه تاپیک جامع میزنیم کارایی که قراره تو اون فصل انجام بشه رو ما هم با کمک اموزشهای یوتیوب و .. انجام میدیم و میزاریم تو اون تاپیک . مهندس سروی هم زحمت بکشن فقط یه کلمه بگن قبوله یا نه ؛ همین ! اینجوری هنرجو میفهمه نتیجه داده کارش یا نه.اگر هم وقت نکنن اشکال نداره با دیدن بقیه کارها و مقایسه میشه تا حدودی فهمید کجای کاریم.

اینجوری کسایی که حذف شدن هم میتونن پیشرفت کنن و ببینن پیشرفتشون رو? از اونجا که 80 درصد اموزش هایی که مهندس سروی منتشر کردن مجانیه و معلومه که بیشتر دنبال اموزشه تا کسب درامد ؛ به نظر نمیرسه با این طرح مخالف باشن .(البته همیشه هم گفتن درامد مجموعه از پروژه های خارجی هست )

تازه مثل لیگ دسته یک و دو ؛ اگر یه نفر کارش خیلی خوب بود و بتونه به دسته یک و یه جمع اون بالایی ها صعود کنه که معرکه است? شوخی کردم اقا?

 

ارادت

سلام عزیز ?

در مورد فاز غمگین نداشتنن کاملا باهاتون موافق هستم? و همین فرصت هم بسیار جذاب گذشته و دوستان هم اگه چیزی میگن بیشتر جنبه ی ظنز داره .

در مورد نقد آثار هیچ مشکلی نداره و همونطور که میدونین قسمت نقد آثار وبسایت عمومی هست و یا اینکه شما میتونین در بخش های مرتبط دیگه تاپیک ایجاد کنین و هم فکری کنین و اطلاعات به اشتراک بذارین که نتیجه جمعی عالی داره .( ولی ممنون میشم برای تایم بنده برنامه نریزین ??)

 

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???