⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخ⛺کمپآپ 99.5⛺: ⛺پایان ثبت نام؛کمپآپ شروع شد⛺فاطمه شرقی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

فاطمه شرقی

سلام خانوم شرقی ? 

بنده متوجه ملکردو درخواست شما نمیشم . ما یه فصلی رو منتشر کردیم شما مشاهده نکردین . بعد با الاستریتور زدین و میخواین در ادامه ی کمپ حضور داشته باشین که دوباره ویدئو ها رو نبینین  ؟!? 

هرچند اگه فضایی ها هم اومده باشن لپ تاپ شما رو سرقت کرده باشن باز هم به حال قواعد کمپآپ فرقی نداره ولی بنده درک نمیکنم که این چه لپ تاپ سوخته ای هست که ایلاستریتور نصب میشه روش و شما باهاش در تاریخ 15 آذر پست پروداکشن پلان انجام میدین و همینجا میفرستین ( تاریخی که این مرحله شروع شده بود ) ولی لایسنس نمیتونست بده ؟ 

 

بنده فکر میکنم شما غفلت کردین و در جریان شروع فصل چهارم نبودین . به خاطر برنامه ریزی هایی که بهم ریخت بنده تایم این ورکشاپ کوچیک رو به جای 3 روز 4 روز و اندی در نظر گرفتم که کسی جا نمونه. 

تمام این توضحیات رو دادم چون حذف شدن شما در این مرحله برای خود بنده بار سنگینی هست چون مطمئن بودم آثار شایسته ای میتونست در قالب فئتئارک از زیر دست شما خارج بشه ولی اگر دلیل شما رو بپذیرم ؛ خلاف اونچه که به دیگران گفته شده عمل کردم و ماهیت اصول کمپاپ زیر سوال میره . 

 

تمام این توضیحات رو دادم چون حضور شما در کمپآپ برای بنده مهم بود ولی بنده اختیار دار حذف شما نیستم . عملکرد شما در قبال قواعد عامل تعیین کننده هستن?

جناب مهندس  من اون تمارین پست پروداکشن پلان رو برای تحویل ۴ شنبه هفته پیشم که تحویل موقت طرح بود انجام داده بودم و اونقدر. شوق و ذوق داشتم که براتون اومدم اینجا با گوشیم اپلود کردم . اگر واقعا اندکی سستی از طرف من بود با کمال میل قبول میکردم و قطعا دیشب تا قبل ۱۲ ، ۵ تا کار انجام نمیدادم ولی من وقتی دیروز عصر سیستم به دستم سریع به دانلودو  نصب مجدد فتوشاپ و ایلستر اقدام کردم حتی تصاویر نصب مجدد رو هم براتون میفرستم که حرفمو باور بکنید ، من روز شنبه اولین نفر در فصل ۵ نظر گذاشتم براتون . سه مدل یک کار و دو مدل کار در طبیعت براتون انجام دادم ، ازتون نهایت خواهش رو دارم که با توجه به حضور خوبم تا این مرحله مجددا یه بررسی بفرمایید . در ثانی جناب مهندس من اصلا نگفتم ویدیو ها رو نمیخوام ببینم اتفاقا میخوام ببینم برای همینه‌از دیشب چندین بار ازتون درخواست کردم که لایسنس رو لطف بفرمایید تا بتونم ببینم من با اینکه ویدیو ها رو ندیدم و با سر زدن به تاپیک دوستان ۵ تا کار انجام دادم پس هدفم تنبلی یا کم کاری نبوده استاد ، من بخاطر نصب لومیون و خروجی گرفتن ، و در حین رندر گرفتن ، نوسانات جریان برق باعث شد لبتابمم از شارژر نمیتونه برق بگیره و میاد از روی خود باتری برق بگیره که میسوزه و از اون روز تعمیرات بود حتی عکس اونم براتون میفرستم ولی اینکه میفرمایید بنده کم کاری کردم یا غفلت کردم حقیقتا اجحاف است ، با توجه به اینکه عده ای از دوستان صعود مشروط داشتن ، و من تا به حال نداشتم ، امکانش هست من هم در این مرحله صعود مشروط داشته باشم ولی باز مثل قبل خیلی قوی‌تر حاضر بشم ؟!؟ من حتی با اینکه  لایسنس فصل 4 رو بهم ندادید هنوز، بازم کار کردم   .

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

این فصل ما اثری تحویل نگرفتیم که  صعود مشروط ها رو لحاظ کنیم خانوم شرقی 

توضیحات شما بنده رو متقاعد نکرد و البته بنده نگفتن تنبلی کردین ؛ عرض کردم غفلت کردین . 

به هر صورت با توجه به پیشنهادی که دادین و آثار مکرری که برای فصل سوم ارائه کردین شما رو صعود خیلی خیلی خیلی مشروط در نظر میگیریم. 

ممنون جناب مهندس ، حالا لطف میفرمایید لایسنس فصل 4 رو به بنده بدید که بتونم فیلم ها رو با جزییات نگاه بکنم ؟!

خدمت شما :   39908AB1F991-955

خدمت شما :

102F6436AF1754C3F7C28C0F03030F09D572401993B63FA40A04E83A9FC073AF

ممنون جناب مهندس ، اما این کد لایسنس رو برای من نمیخونه ، امکانش هست راهنمایی بفرمایید باید چیکار بکنم ؟!

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

برای هیچ اپیزودی کد رو قبول نمیکنه ، فقط قسمت یک قبول کرد که پخش نکرد و اررو اسکرین اسمارت داد . ممنون میشم بگید کجا رو اشتباه کردم .

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

اینکه خطا بده محتمل هست با توجه به سرشلوغی و اشتباه احتمالی بنده .

ولی اینکه قسمت اول رو باز کنه ولی بقیه رو باز نکنه اصلا امکان نداره .

این لایسنس رو تست کنین : 

4846A3CC9F69E70661AB3035A061BF4DEB21DAB32B197176C3F8742F53A9F841

ممنون استاد این لایسنس دومی اوکی شد .

جناب سروی سلام وقت بخیر. جناب مهندس من الان اومدم ادامه فایل نهاییمو ببینم . هعی فیلم بسته میشه در صورتی که من اسمارت اسکیرینم رو هم غیر فعال کردم . در صورتی که تا دیروز ویدیو ها نصف و نیمه باز میشد . اوکی بود ولی امروز نه .امکانش هست راهنمایی بفرمایید منو ؟ ممنونم 

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???