⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخپشتیبانی تیا رندر VIP: 🌹لطفا موضع جدید ایجاد نکنید ؛ این تاپیک صرفا برای استفاده از تجربیات کاربران Thea Render ؛ پابلیک شده است.🌹حسین زارع

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

حسین زارع

سلام مهندس

بافت تکسچری که دارین برای متریال های سیاه و سفیدتون استفاده میکنین خیلی درشت هست

حتما کوچیکش میکنم

متریال هاتون کلا باگ دارن و فکر میکنم به خاطر آداپته نشدن با تیا اسکچآپ هست

بدبختانه اصلی ترین تکسچر تو کارها هم همین هست . اداپته نشدن ؟ یعنی سازگار نشدن درسته؟

 

آخرین ورکشاپ پکیج که نما هست رو کار کنین . یعنی همون رو پیش ببرین و همون رو کرکسیون کنین بعد برمیگردیم سر همین کارتون

یعنی همون کاری که شما رندر کردین رو عینا بنده هم قدم به قدم پیش ببرم و رندر بگیرم درسته ؟ 

 

پ.ن

تغییراتی که اعمال کردم باعث بهبود کار شده به نظرتون ؟ به نظرم کار رو بهتر کرده یا اشتباه میکنم؟?

سلام.خسته نباشید.ببخشید من یک چیز رو متوجه نشدم.چرا اصرار به استفاده از این تکسچرها دارید؟! بنظرم اگر با فصل اخر اموزش تیا پیش برید و همون تکسچر سنگ رو برای کارتون انتخاب کنید خیلی بهتر میشه.من که برای نماها با همون سنگ پیش میرم حالا بسته به سنگ انتخابی کارفرما تو یه کار زردی شو بیشتر میکنیم تو یه کار سفیدی و ...

برای چوب هم توی همون فولدر تکسچر های تیا گشت و گذاری بکنید و یکی که به کارتون نزدیک باشه انتخاب کنید و در کل هر انچه مهندس سروی از ب بسم الله توی اموزش نمای فصل هفتم میفرمایند رو شما توی مدل خودتون قدم به قدم  اعمال کنید.

عزیز دل بحث این کار نیست کلا 

شما نیاز به بیسی دارین که در ورکشاپ های فصول پایانی به خوبی گفته شدن و اینجوری به یک الفبای مشترک با بنده میرسین و میتونیم از اونجا به بعد روی کار ها دیالوگ مفید تری داشته باشیم . 

سلام و عرض ادب

 

 ذخیره ی تنظیمات تو ورژن جدید اینجاست درسته؟من تیک هر چهار مورد رو ابی کردم و ذخیره رو زدم ولی ذخیره نشده بود . چطور باید انجام بدیم که ذخیره بشه؟ 

 

ممنون

سلام عزیز 

بله همینجاست - فقط اینکه این تنظیمات برای همین دوربین هست یعنی همون سین1  

سلام . اقای مهندس لطفا این رندر رو نقد کنین.تایم رندر 12 دقیقه برای این صحنه زیاد طول نکشیده؟

سلام عزیز ? 

بستگی به سخت افزارتون داره ولی این تایم رندر برای انجین آفلاین طبیعی هست . 

 

به صورت کلی با توجه به تجربه ای که دارم بهتون پیشنهاد میکنم با انجین رییل تایم کار کنین . انجین آفلاین مثل تیا رندر مزایایی داره که بنده هر موقع از شما کار میبینم ازش استفاده نمیکنین . اصلا انجین رییل تایم برای همین راحتی و سادگی کاربر اومده و در سطحی که شما انتظار دارین کاملا بهتون جواب میده و نتیجه ی کار بدون زحمت اضافی بهتر از چیزی که ارسال کردین میشه. 

 

اصطلاحا به رندری که شما گرفتین میگیم دکمه ی رندری . چی ها کم داره ؟ 

- متریال سازی 
- ایجاد کانتراست با نوری طبیعی و سایه 
- جزییات و پرداخت مدل 
- پرداختن به بک گراد و فورگراند 

همه ی این ها نیازمند زمان گذاشتن وری کار هست وقتی این زمان رو برای این موارد نمیذارین بهتره رییل تایم کار نکنین . نه که معجزه بشه ها - اونجا هم به این چیزها نیازه ولی از پایه بهتر از این در میاد .?

 

برای بنده ساده ست که تمجید کنم ولی وظیفه ی من ایجاب میکنه مسیردرست رو به هنرجور با توجه به پتانسیل و زمانی که داره ارائه بدم .

 

ممنون مهندس.اساسا انتقاد هست که باعث پیشرفت میشه ؛ تعریف و تمجید که نتیجه ای نداره.

 

اتفاقا چند روز پیش یکی از کارها رو با اینسکیپ یه خروجی گرفتم.میزارم ببینیدش.وقت کمتری هم تو رندر گرفت

مهندس انجین ویری یه رندر المنت به نام Extra texture میده که ترکیبش با رندر اصلی تو فتوشاپ نتیجه ی خیلی خوبی داره.به تصویر عمق بهتری میده و جزییات رو بهتر میکنه.تو تیا رندر این رندر المنت وجود داره؟ عکسش رو میزارم ببینید هست تو خروجی های تیا یا نه؟یا اگه نیست کدوم رندر المنت بیشتر بهش نزدیکه تا به جای این بشه استفاده کرد.

 

 

این المنت AO هست . حالا توی هر انجینی اسم متفاوتی ممکن هست داشته باشه . 

 

خروجی اینسکیپ و تیا رندرتون تقریبا یکی شده و مشکل هر دو شون اینه که روی جزییات و پختگی کار وقت نمیذارین . تا وقت نذارین هیچ فرقی نمیکنه . حتی حرفه ای ترین آدم ها هم اگر وقت نذارن خروجی شون بهتر از من و شما نمیشه . 

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???