⚠️🔍 هاست دانلود ما دچار اختلال موقتی شده و در حال حل این مشکل هستیم , با تشکر از شکیبایی شما ⚠️🔍

موقعیت در انجمن
آدرس در انجمن - شما اینجا هستید:پرسش و پاسخپشتیبانی تیا رندر VIP: 🌹لطفا موضع جدید ایجاد نکنید ؛ این تاپیک صرفا برای استفاده از تجربیات کاربران Thea Render ؛ پابلیک شده است.🌹میثم کوهی

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???

Please or عضویت to create posts and topics.

میثم کوهی

خوب اوکی ه دیگه 

توی یه سرور آپلودش کنین و لینک بدین 

https://s17.picofile.com/file/8421336626/final_dakheli3333.rar.html

بفرمایید

سلام عزیز 

فایلی که برای من فرستادین آرشی نبود یعنی هیچ تکسچری باهاش ذخیره نشده بود ( توی آموزش ها گفته شده نحوه ی آرشیو گرفتن ) 

به هر صورت من متریال شم رو پاک کردم و متریال جدید دادم بهش و مشکلی ندیدم . 

2 مورد : 

- متریالی که شما ساخته بودین یه تکسچر توی قسمت کلیپینگ داشت ( البته من سیاه میدیدم و تکسچری نداشت ) وجود کلیپینگ بی معنی هست در این متریال و ممکن هست چیزی که بهش دادین شیدر رانگ کرده باشه .

- شما همین فایل سبک شده رو رندر بگیرین اون پارامتر کلیپینگ رو هم حذف کنین و اگه مشکل پا برجا بود آرشیو کنین برای من بفرستین .

https://s17.picofile.com/file/8421417434/final_dakheli3333.zip.html

بفرمایید 

در مورد کلیپینک که توی تیا همیشه انگار یه چیز سیاهی هستش من چک کردم با چنتا تکسچر و حواسم به کلیپ هم بود . آخرین رندرشو هم میفرستم

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

رندر بدون مشکل اعوجاج رفلکت ضمیمه شد 

دلیل : 

سطح کف باید گروه بشه . دفعه ی اول که بنده خودم انجام دادم و مشکلی نبود به حسب عادت کف رو پاک کردم و از نو یه کف ساختم و گروه کردم .

چرا گروه :

اگه یادتون باشه اولین چیزی که بنده ازتون خواستم هیدن جئومتری بود . چون خیلی اوقات مثلث بندی سطوح باعث این جنس خطاهای بصری میشن . اما اگه آموزش ها رو به خاطر داشته باشین ما گفتیم که وقتی انجین رندر رو استارت میزنه هر چیزی رو به مثلث تبدیل میکنه و وقتی سطوح نامربوط گروه نباشن و یکپارچه و متصل بهم باشن تعداد این مثلثها دیوانه وار بالا میره .(که انجین رو به دردسر میندازه ) برای همین خیلی ساده در فصول اولیه آموزش جامع  رایگان اسکچآپ از  کاربر میخوایم گروه بندی رو در اسکچآپ رعایت کنه . 

 

به طور مثال در تصویر اول کف و باکس هر دو گروه هستن ( یک یشون هم گروه بود کفایت میکرد ) و نتیجه ی مثلث بندی انجین در رندر :

 

حالا اگه همون باکس و کف پیوسته باشن و گروه بندی در کار نباشه ؛ نتیجه مثلث بندی انجین در رندر : 

 

 

 

حالا اگه به این ترکیب فقط یک دایره اضافه کنیم که اون هم گروه نباشه : 

 

این ها تازه چند پلیگان هستن ؛ خیلی  از وقت ها کاربرهای آماتور اسکچآپ کل پروژه شون پیوسته ست و فوقع و ماوقع ! اینا نکته های خفن و حرفه ای نیستن از اصولی هست که متاسفانه آموزش داده نمیشن به دلایلی که صحبتمون رو به حاشیه میبره ?

نهایتا رندر با رفلکت سالم خدمت شما : 

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

وای ممنون

میدونید بزرگترین اشتباه من این بوده که با یه آموزش غیر حرفه ای اسکچاپ رو یاد گرفتم اون موقع ها هنوز شما رو پیدا نکرده بودم????

کورس جامع اسکچاپ مون رایگان هست میثم جان و  ممکن هست نکات ظریف دیگه ای هم باشه درش که شما در جریان ش نیستین ?

اره ممنون حتما باید ببینم

?

سلام استاد

ببخشید میشه در مورد این رندر نظرتو برای بهتر شدنش بگید ممنون

 

(دینویز که میشه انگار یکم کارتونی میشه)

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.

???​""تاپیکهای رفع اشکال VIP (پشتیبانی پکیج ها) مخفی هست ؛ در صورتی که در وبسایت قبلی پکیجی تهیه کرده بودین برای هماهنگی و ورود به تاپیک VIP مد نظر با پشتیبانی هماهنگ کنید (09351187645) ""???